Egyfelől értelemszerűen az üzleti érdekek azt követelnék meg, hogy tovább nyújtsák az így is hosszú versenynaptárt, addig a szerelők, csapattagok és pilóták nem feltétlenül rajonganak az ötletért.
A Ferrari csapatfőnöke, Fred Vasseur azt is kifejtette, hogy miért - írja a Motorsport.
„A legjobb megközelítésre van szükségünk a szerelők számára, mert ez része a teljesítménynek, ez része a megbízhatóságnak. N
em volt furcsa, hogy Abu-Dzabiban több hiba volt a boxkiállásoknál, mint néhány [más versenyen]? Azt hiszem, hogy mindenki kimerült volt"
– hívta fel a figyelmet Vasseur a szerelők leterheltségére a rekordhosszú naptár jelentette kihívás okán a RacingNews365.com közlés alapján. A csapatfőnök emiatt különleges ötlettel állt elő.
„Ez azt jelenti, hogy el kell gondolkodnunk azon, hogy
talán legyen egy rotáció a szerelők tekintetében, vagy tartsunk meg [néhány] szerelőt a versenyekre, és legyen egy másik szerelői csoport otthon, akik vigyáznak az autókra, amikor azok visszatérnek a gyárba."
A pilótákat illetően Max Verstappen ellenzi a további terheket, amiket a csapatokra kívánnak róni a naptár bővülése miatt, de Norris és Alonso is a kételyeinek adott hangot.