Vágólapra másolva!
A csapatfőnök elégedett a Mercedes formájával, és úgy érzi, a készülőben lévő fejlesztésekkel még erősebbé válhatnak a bajnokság folytatásában.

Lewis Hamilton a Hungaroringen aratott győzelmével visszatért a bajnoki küzdelembe. Noha a hátránya még majdnem két győzelemnyi, 48 pont a tabellát vezető Sebastian Vettelhez képest, a Red Bullnál is tartanak tőle, főleg azért, mert pont olyan körülmények között, nagy hőségben győzött, ami korábban a Mercedes gyenge pontjának számított.

A Mercedes pilótái a bajnokság ötödik versenyén, a Spanyol Nagydíjon az időmérőn nyújtott lehengerlő teljesítmény után még reménytelenül belesüllyedtek a középmezőnybe, de azóta Nico Rosberg kettő, míg Hamilton egy győzelmet aratott, és a jelek szerint a csapat kezd megszabadulni a korábban súlyos gumikopási problémáktól.

Ross Brawn csapatfőnök a Mercedes hivatalos YouTube-csatornáján megjelent interjúban elmondta, elégedett az istálló lendületével. "Úgy vélem, a szezon első felét két részre oszthatjuk: az első, illetve a második öt futamra. A második öttel nagyon elégedett vagyok" - nyilatkozta.

"Lendületbe jöttünk, erősödni kezdtünk. Az utolsó öt futamból hármat megnyertünk, és elkezdtük eredményekre váltani a pole pozíciókat. Még messze vagyunk a tökéletes teljesítménytől, sok feladat vár ránk, de nagyon jó lendülettel vágunk neki a szezon második felének."

Háromra növelte az idei győzelmeinek számát a Mercedes Forrás: Mercedes

A Mercedest a Spanyol Nagydíj után a Red Bullon kívül a Ferrari és a Lotus is megelőzte a konstruktőri pontversenyben, azóta viszont utóbbi két csapat megelőzésével feljöttek a 2. helyre. Brawn a javuló tendencia folytatására számít a hátralévő kilenc futamon.

"Kiváló hangulatban van a csapat, és tudom, hogy milyen műszaki fejlesztések vannak készülőben. Eddig egész jó a találati arányunk az idei fejlesztésekkel, a pályára vitt új elemeink általában beváltak. Van néhány cucc a tarsolyunkban a következő versenyekre, melyek extra löketet adhatnak nekünk az év második felére" - mondta.

Ezen fegyverek egyike talán a passzív DDRS lehet, amellyel a Mercedes folytatta a kísérletezést. A légellenállást csökkentő berendezést eddig csak a Lotus vetette be éles körülmények között.

Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!