„A futamon remélhetőleg kordában tudjuk tartani a gumik hőmérsékleteit. Ezen a pályán lehet előzni, nagy szerepet játszik a stratégiában a gumikopás, és nagy hátrányból is megoldható az elévágás, ami izgalmassá teheti a futamot.”
Hamilton 98. F1-es pole pozíciója kapcsán Shovlin elmondta, „komoly lecke” volt a brit pilóta szereplése, külön kiemelte, hogy küszködtek a megfelelő balansz eltalálásával, a hétszeres világbajnok viszont úgy érezte, a világbajnoki küzdelem lezárása után felszabadultan vezetett, élvezte a versenyzést és örömét lelte abban is, hogy finomították a beállításokat.
Nem volt ennyire lelkes csapattársa, Valtteri Bottas, aki ugyan hozta a 2. helyet a Mercedesnek, de bő 0,2 másodperces hátránya láttán tanácstalannak tűnt.
„A második Q3-as köröm igazából elég jól sikerült, de ilyenkor jön a neheze, mert az ember úgy érzi, mindent kihozott az autóból, és mégis marad benne idő. Nem hibáztam és az utolsó köröm jónak tűnt, úgyhogy este rá kell jönnünk, hogy milyen téren javulhatnánk. Lewis és én más irányba indultunk el az autók beállítása terén, ez szerepet játszhatott.”