A szingapúri aszfaltcsík kedvezhet az idei autójuknak, és a csapat célja megelőzni a Ferrarit a konstruktőri tabellán.
Szingapúrban 2019 után először rendeznek versenyt. A Mercedesnek hosszú ideig mumusnak számított ez az aszfaltcsík, sikerkorszakuk idején is többször kellemetlen meglepetéssel szembesültek itt, 2019-ben csak a 4. és az 5. helyen futottak be a pilótáik.
Idén azonban optimistán várja a csapat a jövő hétvégi versenyt, mert a kanyargós vonalvezetés ezúttal jó előjel számukra: Magyarországon George Russell önerőből megnyerte az időmérőt, Hollandiában pedig a győzelemért harcolt Lewis Hamiltonnal egyetemben.

„Az idei tapasztalatok alapján számíthatunk arra, hogy Szingapúrban hasonló lesz a verseny, mint Budapesten vagy Zandoortban volt" – jelentette ki Mike Elliott, a csapat technikai igazgatója a Youtube-on közzétett videóban.Hepehupás az aszfalt, ami kihívásokat támaszt, de a kanyarok jobban illenek az autónkhoz. Remélhetőleg jó eredmény fogunk elérni.
Igaz, a szezon korábbi részében Monacóban viszont gyengén szerepelt a csapat.
Hat futammal a szezon vége előtt a Mercedes hátránya 35 pont a Ferrarival szemben a konstruktőri tabellán. Elliott szerint az istálló azt tűzte ki célnak, hogy megelőzzék őket, és a fejlődés azért is fontos, hogy 2023-ra javuljanak az esélyeik.
„Harcolunk akarunk a Ferrarival a második helyért. Nyerni akarunk egy, vagy ideális esetben több versenyt idén. De leginkább azt akarjuk, hogy olyan helyzetbe hozzuk vissza magunkat, hogy jövőre rendesen harcolhassunk a bajnoki címért" – mondta.