„Úgy érzem, ezt is tettem, remek tempót futottam, hogy utolérjem Valtterit, de aztán nagyon balszerencsés helyzet alakult ki Alexszel. El sem hiszem, hogy ismét összeakadtunk. Nekem teljesen versenybalesetnek tűnt, de elfogadom, bármilyen büntetést is tartanak jogosnak [a sportfelügyelők], és megyek tovább.”
A szintén Mercedes-motort és sebességváltót használó Lance Stroll kiesése után a gyári pilótákat is arra utasították, hogy kerüljék el a kerékvetőket, mert a vibráció szenzorproblémát okozott. Wolff megerősítette, hogy a probléma valós volt, nem bujtatott csapatutasítás a pilóták visszafogása érdekében. Hamilton elárulta, ő nem tudja, hogy mi volt a háttérben.
„Tényleg nem tudom, mik voltak ezek a problémák, annyit mondtak, hogy tartsuk távol magunkat a kerékvetőktől, de nem hiszem, hogy a felfüggesztéssel lett volna kapcsolatos, hanem valami más az oka. Nem tudom, hogy három-négy nap alatt megoldható-e, de a csapatomat olyan intelligens és keményen dolgozó emberek alkotják, hogy már biztosan dolgoznak is a megoldáson.
Wolff megerősítette, hogy a gyárban egy munkacsoport már foglalkozik a problémával és arra számított, hogy a jövő hét folyamán megoldást is találnak.
„A helyzet elég súlyos volt már a rajttól kezdve, először Valtteri autóján jelentek meg a problémák, amelyek azonnal kicsinálhatták volna. Aztán Lewis autóján is felbukkantak. Nem igazán tudtuk, mi az oka, csak azt, hogy összefüggésben van a vibrációval, ezért is javasoltuk nekik már az elején, hogy kerüljék a kerékvetőket. Egy adott szakasz során úgy tűnt, hogy nem érünk célba az autókkal.”