Hozzátette, hogy ezúttal kicsit más feltételek mellett készült a döntő ütközetre. "Fogalmam sincs, miért, de ma máshogy éreztem, mint általában. Talán tovább aludtam, vagy máshol jártam gondolatban az időmérő előtt, nem tudom" – mondta.
James Allison technikai igazgató elárulta, hogy
Hamilton az utolsó kanyarnál került Vettel elé,
addig a Ferrari állt jobban. A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff nagyon visszafogott, mert egész nap azt látta, hogy a Ferrarik nagyobb csúcssebességre képesek, mint saját autói, úgyhogy nem lesz sétagalopp megtartani az 1. helyet.
"Boldog vagyok, de már a holnapi napon jár az agyam."
Kicsit alacsony a végsebességünk, nagyon nehéz lesz védekezni a Ferrari ellen.
Aggódom emiatt. Nem írhatjuk le őket – mondta a Sky Sportsnak.
A másik Mercedesszel Valtteri Bottas a 4. helyen végzett, de Vettel büntetéséből profitálva a 3.-ról rajtolhat. Ezt a némethez és csapattársához hasonlóan a szuperlágy gumin teheti meg, mivel ezen a keveréken jutott tovább a Q2-ből.
"Mindenki más sokat jaított a második körében, de én nem találtam több tapadást – közölte Bottas. – Az első Q3-as kísérletemet jobbnak éreztem, ezért meg kell néznünk az adatokat, hogy a megfelelő tartományba hoztam-e a gumikat a másodikra."