„A közepesekkel a legjobb kezdeni a futamot. Én a koszosabb oldalról rajtolok, mondjuk nem tudom, hogy ennek mekkora hatása lesz, de
összességében a mercedeses srácoknak egy kicsit gyorsabb a versenytempója. Megpróbálok velük menni, aztán meglátjuk, hogy mi lesz.
Először szeretnék egy jó rajtot, ami azt jelenti, hogy amint padlógázt adok, jó lenne, ha a teljes motorerő a rendelkezésemre állna, utána pedig nem ütnének ki. Két kiesés után jó lenne ismét pontokat szerezni" – szúrt oda egy kicsit a Hondának Verstappen.
Ami Alex Albont illeti, a thai-brit pilóta csupán a tizedik lett az időmérőn, hátránya pedig 1,2 másodperc volt a Q3-ban Verstappen mögött, ami óriási. „Nem éreztem úgy, hogy a Q1 vagy a Q2 borzasztó lett volna. Úgy tűnt, hogy a körülöttem levők ugrottak egyet előre a Q3-ban.
Hogy őszinte legyek, szerintem nem volt több benne. Kissé értetlenül állok a történtek előtt, mert a köreim nem érződtek rossznak.
Természetesen itt-ott lehet találni pár tizedet, de a különbség nyilvánvalóan eléggé nagy. Zavarba ejtő, van min dolgoznunk."
Albon elmondta, hogy Verstappen kisebb leszorítóerős beállítással ment nála, valamint a legjobb körében Valtteri Bottas szélárnyéka is segítette, ez azonban nem magyarázat az 1,2 másodperces lemaradásra.