Hamilton hajszállal a Ferrarik előtt az idei első szabadedzésen

Események

Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Mercedes' British driver Lewis Hamilton drives around the circuit during the first Formula One practice session in Melbourne on March 15, 2019, ahead of the Formula One Australian Grand Prix. (Photo by Peter PARKS / AFP)
Vágólapra másolva!
Lewis Hamilton végzett az élen a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj első szabadedzésén, de csak nagyon kevéssel tudta megelőzni Sebastian Vettel és Charles Leclerc Ferrariját. Alexander Albon élete első éles F1-es bevetésén összetörte a Toro Rossót.
Vágólapra másolva!
Cikkünk folyamatosan frissül42 bejegyzés

Ahogyan arra számítani lehetett, sok minden nem derült ki a szezonnyitó melbourne-i versenyhétvége első szabadedzésén. A legtöbb csapat kisebb-nagyobb fejlesztésekkel érkezett Ausztráliába, az első tréning ezek kipróbálásáról és értékeléséről szólt, ki első szárnyakat hasonlított össze, mások egyéb módosításokat teszteltek. A szezont Kimi Räikkönen nyitotta meg, az Alfa Romeo Racing világbajnoka volt ugyanis az első, aki pályára hajtott versenyhétvégén az idén.

Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Scuderia Toro Rosso bokszfal, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alfa Romeo Racing csapatkép, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Claire Williams, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Alex Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Charels Leclerc, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, Carlos Sainz, McLaren Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alex Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Max Verstappen, Red Bull Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kevin Magnussen, Haas F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lando Norris, McLaren Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Pierre Gasly, Red Bull Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Romain Grosjean, Haas F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sergio Pérez, Racing Point
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Carlos Sainz, McLaren Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kimi Räikkönen, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kimi Räikkönen, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lance Stroll, Racing Point
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Robert Kubica, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Robert Kubica, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Scuderia Ferrari szerelő
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Scuderia Toro Rosso bokszfal, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alfa Romeo Racing csapatkép, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Claire Williams, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Alex Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Charels Leclerc, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, Carlos Sainz, McLaren Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alex Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Max Verstappen, Red Bull Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kevin Magnussen, Haas F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lando Norris, McLaren Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Pierre Gasly, Red Bull Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Romain Grosjean, Haas F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sergio Pérez, Racing Point
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Carlos Sainz, McLaren Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kimi Räikkönen, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kimi Räikkönen, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lance Stroll, Racing Point
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Robert Kubica, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Robert Kubica, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Scuderia Ferrari szerelő
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Scuderia Toro Rosso bokszfal, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alfa Romeo Racing csapatkép, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Claire Williams, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Alex Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Charels Leclerc, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, Carlos Sainz, McLaren Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alex Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Max Verstappen, Red Bull Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kevin Magnussen, Haas F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lando Norris, McLaren Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Pierre Gasly, Red Bull Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Romain Grosjean, Haas F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sergio Pérez, Racing Point
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Carlos Sainz, McLaren Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kimi Räikkönen, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kimi Räikkönen, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lance Stroll, Racing Point
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Robert Kubica, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Robert Kubica, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Scuderia Ferrari szerelő

A tesztekkel ellentétben a Mercedes ezúttal nem rejtegette a tempóját, vagy legalábbis nem annyira, mint Barcelonában tette,

Valtteri Bottas ugyanis már az edzés első felében csupán 6 tizeddel ment lassabb kört, mint amilyennel Lewis Hamilton a tavalyi első tréninget nyerte az Albert Parkban.

Mindebből azt is rögtön leszűrhettük, hogy az idei autók Ausztráliában aligha lettek lassabbak, sőt,

Hamilton első helyet érő ideje 4 tizeddel jobb annál, mint amit tavaly ilyenkor tudott.

A címvédővel ellentétben a Ferrari visszafogottabban kezdett, és több mint egy másodperccel maradt el első nekifutásra Bottas és Hamilton tempójától, szemre azonban jóval stabilabb volt a kissé idegesnek tűnő Mercedesnél, az edzés vége felé pedig mindezt az időeredményeivel is alátámasztotta, Vettel 38, Leclerc 74 ezredre zárkózott fel Hamiltonra.

Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Scuderia Toro Rosso bokszfal, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alfa Romeo Racing csapatkép, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Claire Williams, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Alex Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Charels Leclerc, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, Carlos Sainz, McLaren Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alex Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Max Verstappen, Red Bull Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kevin Magnussen, Haas F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lando Norris, McLaren Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Pierre Gasly, Red Bull Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Romain Grosjean, Haas F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sergio Pérez, Racing Point
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Carlos Sainz, McLaren Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kimi Räikkönen, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kimi Räikkönen, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lance Stroll, Racing Point
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Robert Kubica, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Robert Kubica, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Scuderia Ferrari szerelő
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Scuderia Toro Rosso bokszfal, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alfa Romeo Racing csapatkép, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Claire Williams, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Alex Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Charels Leclerc, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, Carlos Sainz, McLaren Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alex Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Max Verstappen, Red Bull Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kevin Magnussen, Haas F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lando Norris, McLaren Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Pierre Gasly, Red Bull Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Romain Grosjean, Haas F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sergio Pérez, Racing Point
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Carlos Sainz, McLaren Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kimi Räikkönen, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kimi Räikkönen, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lance Stroll, Racing Point
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Robert Kubica, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Robert Kubica, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Scuderia Ferrari szerelő
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Scuderia Toro Rosso bokszfal, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alfa Romeo Racing csapatkép, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Claire Williams, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Alex Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Charels Leclerc, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, Carlos Sainz, McLaren Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alex Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Max Verstappen, Red Bull Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kevin Magnussen, Haas F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lando Norris, McLaren Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Pierre Gasly, Red Bull Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Romain Grosjean, Haas F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sergio Pérez, Racing Point
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Carlos Sainz, McLaren Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kimi Räikkönen, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kimi Räikkönen, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lance Stroll, Racing Point
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Robert Kubica, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Robert Kubica, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Scuderia Ferrari szerelő

A Haasnak és a Renault-nak egyáltalán nem kezdődött jól a szezon, Romain Grosjeant akkumulátorgondok, Nico Hülkenberget pedig elektromos probléma hátráltatta, a német pilóta az edzés második feléig nem is tudott körözni, a tempót azonban rögtön felvette, és így is a 10. helyen végzett, 6 tizeddel megelőzve újdonsült csapattársát, a hazai pályán versenyző Daniel Ricciardót.

Az egyelőre még poros és nem felgumizott pályán több kisebb hibát is bemutattak a versenyzők, a két legkomolyabb rontást Bottastól és a Toro Rosso újoncától, Alex Albontól láthattuk. A Mercedes finnje az utolsó előtti kanyarban tette rá a fűre a W10-es jobb hátsó kerekét, és

nem elég, hogy már kis híján ettől is összetörte a keresztbeálló Mercedest, a bukótérve kifutva olyan agresszívan állította irányba az autót, hogy annak hátulja majdnem leborotválta a falat.

Albon ennél rosszabbul járt, nála már anyagi kár is keletkezett, amikor megpördült a kettes kanyarban, és előbb háttal, majd orral is eltalálta a falat, otthagyva az első szárnyát az aszfalton. A törmelékek gyors eltakarításáig piros zászlóval szakították meg a tréninget.

Albon megfizette a tanulópénzt

Az első edzés alapján messzemenő következtetéseket nem érdemes levonni, bizton talán csak egy dolgot lehet állítani, mégpedig azt, hogy a Williams a mezőny leglassabb csapata. Robert Kubica és George Russell úgy végzett 4,3, illetve 5,1 másodperccel Hamilton mögött az utolsó előtti, illetve az utolsó helyen, hogy a 18. helyezett Lando Norristól és 2, illetve 2,8 másodpercre voltak.

01:39
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Kezdődik a szezon!

A virrasztóknak kellemes éjszakázást, a korán kelőknek jó reggelt kívánunk, véget ért a várakozás, az Ausztrál Nagydíj első szabadedzésével valamivel több mint egy óra múlva megkezdődik a 2019-es Forma-1-es világbajnoki szezon! Charlie Whiting, az F1 versenyigazgatójának tragikus halálával nem a legvidámabban indul az idény, de azért reméljük, hogy a folytatásban örömtelibb pillanatoknak is szemtanúi lehetünk. A pilóták Whitingért is versenyeznek ezen a hétvégén.

01:46
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

A médianapon már túlvannak

Ahogyan az a versenyhétvégéken megszokott, a csütörtök az új szezon első nagydíján is a sajtóé volt, a pilóták médiakötelezettségeiket teljesítették az Albert Parkban. Az erről készült fotókat az alábbi képre kattintva nézhetik meg.

---- separator ----gallery-content-type:6172e515-8e90-4979-a3ae-f503b2c0fbc0---- separator ----
01:50
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

A Ferrari hétvégéje lesz?

Az előszezoni tesztek után úgy tűnt, hogy a vörösök vannak nyeregben, ők kezdhetik meg a legjobb helyzetből a 2019-es idényt. Igen ám, csakhogy az ausztrál pálya jelentősen különbözik az összes F1-es helyszíntől, ami akár segíthet is a Ferrari ellenfeleinek. Alább olvasható futamelőzetesünkben a hétvége kérdéseire kerestük a választ. Jó olvasást kívánunk, hajnali 1 óra 50 perckor újra jelentkezünk, hogy 2 órakor belevágjunk az első szabadedzésbe!

Sunyi pályán kell elviselnie az esélyesség terhét a Ferrarinakhttp://www.gphirek.hu/f1/20190313-f1-sunyi-palyan-kell-elviselnie-az-eselyesseg-terhet-a-ferrarinak.html
02:49
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Hamarosan kezdünk

Már csak tíz perc van hátra az első szabadedzés kezdetéig, nem kell tehát sokat várni, hogy felbőgjenek a motorok a szezonynyitó helyszínén.

02:52
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Az Alfa még lőtt egy képet

Az első szabadedzés kezdete előtt elkészítették a szokásos csapatfotót az autókkal, versenyzőkkel és a helyszínen tartózkodó személyzettel.

02:57
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Nincs nagy meleg

Azért persze fázni sem fognak a helyszínen tartózkodók, a levegő hőmérséklete 20,7, az aszfalté 34,4 fokos. Mondhatni tökéletes idő a szezonkezdéshez.

02:59
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Érdemes figyelni a fejlesztéseket

A csapatok a tesztek óta sem álltak meg, sokan új fejlesztéseket is hoztak az első versenyre. Az istállók közül kiemelkedik ezen a téren a Racing Point, amely most először köröz a valódi idei autójával, miután Barcelonában csak egy alapverziót használtak.

03:01
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Zöld!

Hivatalosan is kezdetét vette a 2019-es szezon, aki pedig megnyitotta, nem más, mint Kimi Räikkönen, a 2007-es világbajnok hajtott elsőként pályára.

03:04
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Új logó az Alfán

A csapat az első edzés előtt jelentette be, hogy együttműködésre lépett a Shell-lel, a Ferrarit is támogató olajvállalat logói mostantól ott virítanak az autóikon.

03:07
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Zajlanak az aero tesztek

A pálya állapota egyelőre nem teszi lehetővé, hogy egyből a közepébe vágjanak a csapatok, így többen, köztük a Toro Rosso és a McLaren is aerodinamikai tesztekkel kezd, flow-vis festékkel kenték be autójuk egyes részeit.

03:08
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Egyelőre nincs mért kört

Romain Grosjeant leszámítva viszont mindenki megtett már egy installációs kört, Antonio Giovinazzi pedig egy hatalmas füstölős fékezést is bemutatott.

03:12
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Mindenki a bokszban

Utcai pálya lévén a melbourne-i aszfaltcsík még nagyon poros, a hétvége során rohamosan fognak javulni a tapadási viszonyok. Ennek is köszönhető, hogy az első roham után most csend telepedett az Albert Parka, mindenki a garázsban várakozik.

03:16
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Whitingra emlékeznek

A Mercedes a hírek szerint minden alkalmazottját fekete karszalaggal látja el Charlie Whiting halála miatt, a szállítmány még úton van. Vélhetően a legtöbb csapat valamilyen formában lerója tiszteletét a tragikus hirtelenséggel elhunyt versenyigazgató előtt, a Haas például orrkúpjára helyezte el az alábbi feliratot.

03:18
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Bottas törte meg a csendet

A Mercedes versenyzője a sárga jelzésű gumin jött ki, őt Norris és Russell követte.

03:21
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Ezeket a gumikat használják

Meg is ragadnánk az alkalmat, hogy emlékeztessünk mindenkit, hogy ezen a hétvégén a C2-es, a C3-as és a C4-es gumik vannak szolgálatban, értelemszerűen a fehér, a sárga és a piros jelzést kapták, hiszen az idei évtől már csak ezt a három színt használja a Pirelli.

03:22
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Megvan az első idő

Bottas 1:26.454 alatt ért körbe. A tavalyi első szabadedzést Ausztráliában Hamilton nyerte 1:24.0-s idővel. Bottas mögött Sainz, Norris és Russel is feliratkozott a tabellára.

03:25
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Akkumulátort cserélt a Haas

Ez volt a késlekedés oka Grosjeannal, aki időközben szintén túlvan már az installációs körén. Bottas közben 1:24.6-ra javított, mögé Hamilton jött be 1:25.705-tel szintén a sárga oldalfalú gumin.

03:28
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Hamilton és Kubica is hibázott

A lengyel a célegyenes végén csípte meg a füvet, az ötszörös világbajnok a hármas kanyar féktávján blokkolta a jobb első kerekét. Egyre többeknek van mért köre, a két Ferrari rögtön a C4-es, azaz a leglágyabb gumin jött ki, de csak a középmezőnyben foglalnak helyet.

03:32
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

A két Mercedes az élen

Bottas két lila szektor után kis híján javított az idején, végül azonban ez nem jött össze neki. Nem sokkal ezután Hamilton átvette a második helyet Verstappentől, és 177 ezredre megközelítette csapattársát. Jelenleg Verstappen a harmadik, Kvjat a negyedik, a két Ferrari Leclerc-Vettel sorrendben az ötödik és a hatodik, egy másodpercnél is jobban lemaradva Bottastól.

03:34
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Csak hárman mért kör nélkül

Ricciardo, Hülkenberg és Grosjean nem futott gyors kört eddig, noha az ausztrál már három kört is megtett. Hülkenberg autója kerekek nélkül pihen a garázsban, a csapat műszaki hibát keres rajta.

03:36
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Verstappen majdnem az élen

A második és harmadik szektorban abszolút legjobb időt ment a Red Bull-lal a holland a C4-es gumin, de 86 ezreddel elmaradt Bottastól, így csak a második helyre jött előre. Szemmel láthatóan a határon autózott.

03:38
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Már csak Hülkenberg idő nélkül

A német sisak nélkül álldogál a garázsban, Ricciardo közben már a 12. helyen C4-essel, Grosjean pedig egy hellyel előtte a C3-assal.

03:40
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Hamilton visszavette a második helyet

59 ezredre közelítette meg Bottast a C3-as keveréken. Az első tíz sorrendje Bottas, Hamilton, Verstappen, Kvjat, Gasly, Stroll, Leclerc, Magnussen, Vettel, Albon.

03:42
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Megjött a szokásos szünet

Az első 40 perc leteltével a csapatoknak vissza kell adniuk az első szett gumit, amelyet az edzés elején használtak. Aki ezt nem teszi meg, és nem hajt be a bokszba azelőtt, hogy lepörögne az első 40 perc, büntetést kap. Most mindenki figyelt, jelenleg senki sincs a pályán.

03:46
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Elektronikai hiba a Renault-n

Amikor Hülkenberg beült az autóba, akkor lépett fel a gond, most gyakorlatilag resetelik a kocsit, az előrejelzéseik szerint 15 percen belül a pályán lehet a német pilóta.

03:49
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

A Williams továbbra is sereghajtó

Persze ez még csak az első edzés, a csapat egyik pilótája ráadásul életében először vezet az Albert Parkban F1-es autót, mégis szembetűnő, hogy mennyire le vannak maradva a grove-iak. Az utolsó előtti Kubica 3,7 másodpercre van Bottastól, az előtte álló Norris csak 2,3-re. Az utolsó helyen tanyázó Russell hátránya ennél is nagyobb, 4,9 másodperc.

03:53
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

A McLaren megunta a várakozást

Lando Norris vadonat új C4-es gumin kigurult a pályára, és a jelek szerint ettől mások is kedvet kaptak, Kvjat és Magnussen is csatlakozott a McLaren újoncához.

03:54
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Kissé szűk a bokszutca

Nem először láthattuk, hogy valaki nem tud egyből útnak indulni a garázsból, és a szerelőknek vissza kell tolniuk egy kicsit, hogy elférjen a bokszutca falától. Korábban Russell, most Albon játszotta el ezt.

03:56
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Norris a legjobb tízben

Jókorát javított a leglágyabb gumin a brit újonc, a 18. helyről a 8. pozícióba ugrott előre. Nem sokáig volt azonban itt, a 6. helyre fellépő Magnussen szinte rögtön hátrébb szorította.

03:58
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Megállt a Williams

Russell a bokszutca végén robbant le, a szerelők utána szaladtak, és már el is kezdték egy kis kocsin visszatolni a garázsba. Közben Bottas bement 1:24 alá, 1:23.866-tal már gyorsabb, mint tavaly Hamilton az első edzésen. A finn a C4-es gumit használta.

04:00
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Hamilton átvette a vezetést

Először áll az élen az ötszörös világbajnok az idei szezonban, miután 267 ezreddel jobb kört ment Bottas legjobbjánál C4-es gumin. A Ferrarik nem kapkodnak, mindketten a garázsban vannak.

04:02
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Verstappen a második

A holland is lenyomta Bottast, miután egy lila és két egyéni legjobb szektort autózott C4-esen, 1:23.792-vel pedig bejött Hamilton mögé.

04:06
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Leclerc begyorsult

Az első igazán tempós kört a monacói futotta meg a Ferrarinál, C4-es gumin 1:23.673-nál állította meg a stoppert, amivel bejött Hamilton mögé.

04:07
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Vettel megelőzte csapattársát

A négyszeres világbajnok sem akart lemaradni, és behozta az SF90-t a Leclerc és Hamilton közötti apró résbe, mindössze 38 ezreddel maradt el a brittől.

04:08
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Albon megtörte a Toro Rossót

A tempós kettes kanyarban pördült meg, és előbb háttal, majd orral is nekicsapódott a falnak, az első szárny letört az autóról. Úgy néz ki, vissza tud térni a bokszba.

04:09
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Piros zászló!

Albon elindult, és saját kerekein hozza vissza a Toro Rossót a bokszba, vélhetően a pályán maradt törmelék miatt azonban így is félbe kell szakítani az edzést. Az óra nem áll meg, a pilótáknak azonban vissza kell térniük a garázsba.

04:11
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Újra zöld

Már újra is indult a tréning, Nico Hülkenberg autójával pedig kész lett a Renault, már a pályán is van a német.

04:15
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Hülkenberg egyből Ricciardo előtt

Első mért körével a 16. helyre jött be a Renault pilótája C4-es gumin, egy tizeddel felülmúlta saját csapattársát.

04:18
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Bottas majdnem összetörte az autót

Az utolsó előtti kanyarban kitette a fűre a Mercedes jobb hátsó kerekét, amitől keresztbeállt és majdnem a falhoz csapta a W10-es. A bukótérbe kifutva azonnal irányba állította az autót, közben azonban kis híján megint majdnem összetörte. Bottas nagyon elszántnak tűnik, komolyan gondolhatta, hogy az idén mindenkit meg akar venni, kerüljön az bármibe is.

04:23
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Tíz percen belül vagyunk

A hajrájához ért az első szabadedzés, jelenleg 14-en vannak a pályán, a javítások ideje azonban lejárni látszik, senki nem veszélyes a kialakult sorrendre.

04:30
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Valami ráragadt Kvjat gumijára

Rádión szólt be, hogy felszedett valamit, ami miatt vissza is hajtott a bokszba. A szerelők gyorsan lekapták a gumit és eltüntették a garázs mélyén, nem lehetett látni, hogy mi volt az.

04:33
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Leintették az edzést

Hamilton megtartotta az első helyét, mögötte a két Ferrari végzett Vettel-Leclerc sorrendben az első idei szabadedzésen. Vettel még a végén kicsit megnyalta a füvet a második szektorban, de nem lett belőle baja. Hamilton, Vettel és Leclerc mögött Verstappen, Bottas, Räikkönen, Kvjat, Gasly, Magnussen és Hülkenberg az első tíz sorrendje. Mostanra megköszönjük figyelmüket, hamarosan jövünk a szabadedzés szöveges összefoglalójával, magyar idő szerint hajnali 6 órakor pedig várjuk Önöket a második tréning élő közvetítésében. Viszontlátásra!