Újabb szemtelenséget tesztel a YouTube

okostévé tévé tv televízió nappali filmezés sorozatnézés
Fotó: Jens Kreuter / Unsplash
Vágólapra másolva!
Eddig nagy sikernek tartja a legújabb reklámmutatási módszerét.
Vágólapra másolva!

Folytatódik a YouTube bevételszerzési kísérleteinek egyre agresszívebbé válása, a legutóbbi pénzügyi beszámolójának ismertetésekor az anyacégeként funkcionáló Google jóvoltából fény derült a legújabb tesztelés alatt álló reklámmutogatási ötletére.

A Google szerint a koncepciót egyelőre csak szűk körben és Android TV rendszerű eszközökön próbálgatja a YouTube, a működése pedig roppant egyszerű: a videók lejátszásának szüneteltetésekor is hirdetéseket játszik le. 

Az eddigi tapasztalatok alapján ez nagyon megéri a videómegosztó számára, ami felveti annak a kockázatát, hogy idővel akár mobilokon és számítógépeken is megjelenhet a hirdetési funkció.

A YouTube már évek óta egyre több hirdetéssel és gyakoribb reklámblokkokkal próbálja rábírni a nézőket a YouTube Premium havidíjas előfizetés beszerzésére, az elmúlt hónapokban pedig háborút hirdetett a reklámblokkolás ellen, hogy így vagy úgy, de növelni tudja a bevételeit.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!