A katalán Sport, illetve a RAC 1 is úgy értesült, hogy a katalán sztárcsapat mindenben megállapodott a Spotify képviselőivel, így a svéd zenei streamingszolgáltató váltja a Rakutent a klub főszponzori szerepében is a következő szezontól. Ennek értelmében a csapatmezeken, az edzőmezeken, illetve a női csapat mezein is a Spotify logója fog megjelenni a jövőben. Azonban ez még nem minden, ugyanis
a megállapodás értelmében a stadion neve is változni fog, így Camp Nou Spotifynak hívnák majd hivatalosan.
Mindezért a Barcelona 280 millió eurót fog kapni három évre, vagyis szezononként 93 millió eurót. Eddig az első csapat mezfelületéért 55 millió eurót fizetett a Rakuten, a női csapatéért 3,5 milliót a Stanley, az edzőmezeken való megjelenésért pedig 10 milliót a Beko.
A lap beszámolója szerint a klub várhatóan kedden jelenti be hivatalosan az új szponzort.