Vágólapra másolva!

A negyedik benettonos korszakára készülő olasz 1999-ben és 2000-ben is Alex Wurz csapattársa volt és folyamatosan jobb teljesítményt nyújtott az osztráknál. Az elmúlt évben a McLaren és a Ferrari pilótáit leszámítva Fisichella állhatott legtöbbször a dobogóra, összesen háromszor (Brazíliában, Kanadában és Monacóban). Az utolsó két évben 31 pontot szerzett a Benettonnak, míg Wurz csupán ötöt.

Kétezer végén mégis kiborította szigorú főnökét, Flavio Briatorét, mert nem készült fel megfelelően a futamokra. Sokan úgy tartják, elpazarolja a tehetségét, nem veszi elég komolyan a versenyzést. Többek közt ezért szerződtették mellé a fiatal Jenson Buttont, hátha ösztökéli kicsit a kényelmes olaszt. Nem jött be a húzás, Button második évében kicsit visszaesett, így Fisico simán verte minden tekintetben. Az akkor még kiforratlan Renault-motorral év elején szánalmasan gyenge volt a kocsi, így szinte megdöbbentő volt Fisichella belgiumi második helye, annak ellenére, hogy év közben fokozatosan javult a jármű.

A nem túl szerencsésen szerződő olasz megint kimaradt a jóból, 2002-ben a Jordanhez ment, pedig a Benettonból a Renault gyári csapata lett. Eddie Jordan merész, radikális újításokat tervez - meglátjuk, mire lesz elég.