Vágólapra másolva!
A Jordan-csapat kereskedelmi igazgatója, Ian Phillips határozottan leszögezte: két pilótájuk mindenképpen ott lesz a melbourne-i rajtrácson március 9-én a 2003-as Forma-1-es világbajnokság első futamán, az Ausztrál Nagydíjon.

"Biztosak vagyunk abban, hogy találunk olyan főszponzort, akinek segítségével előteremthetjük a jövő évi költségvetésből hiányzó pénzt. Régóta tudtunk eddigi támogatónk távozásáról, ezért előkészítettük a szükséges terveket. Egyértelmű, hogy indulunk a következő szezonban!" - reagált Max Mosley hét eleji kijelentésére az igazgató.

A német posta három éve állt az istálló mögött és a szóvivőjének nyilatkozata szerint már nem lenne értelme folytatni az együttműködést, mivel a cég elérte célját: az autósport elitkategóriájának segítségével mindenki hallott róluk, s a világ minden táján szereztek maguknak ügyfeleket.

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) elnöke azt mondta, egyáltalán nem biztos, hogy az Arrows megmenekülésének köszönhetően 2003-ban ismét 11 csapattal indul a szezon. Úgy vélte, hogy egyáltalán nem stabil a Minardi és a Jordan helyzete, s elképzelhetőnek tartotta valamelyik istálló majdani visszalépését, annak ellenére, hogy a múlt péntekig mindenki befizette a 200 ezer eurós nevezési díjat.

Mosley csökkentené az F1 költségeit/sport/f-1/20021121mosley.htmlf1jordan.comhttp://www.f1jordan.com/Jordan-Hondahttp://forum.origo.hu/forum/forum?act=show&fid=28905

Az olasz Giancarlo Fisichella helye biztos a Jordannél, az viszont nem kizárt, hogy Szato Takumának távoznia kell, s Eddie Irvine-t emlegetik mint lehetséges "újoncot". A japán versenyző helyzete az eddigi motorszállító Honda visszalépése miatt vált kétségessé.

Jövőre már a Jaguart is támogató Ford segíti az istállót, igaz, az erőforrást hivatalosan Cosworth néven jegyzik.