Vágólapra másolva!
Eddie Jordan, a saját nevét viselő Forma-1-es istálló csapatfőnöke kilátásba helyezte, amennyiben nem módosítják azt az EU-regulát, amelynek értelmében halálos baleset esetén felelősségre vonhatják a csapatvezetőket, a csapatok nem utaznak el az első európai futamra. A Jordan amúgy hülyét csinál a sajtóból, a legfrissebb hírek szerint mégis tárgyalnak Jos Verstappennel.

Egy ideje nem esett szó arról a törvényről, amelynek értelmében halálos baleset esetén az illetékes hatóságok őrizetbe vehetik a csapatfelelősöket, most azonban újra fellángolt a vita. Eddie Jordan jelentette be, hogy amennyiben záros határidőn belül nem módosítják a vitatott regulát, a csapatok bojkottálhatják az európai szezon első futamát, az április 25-ére tervezett San Marinó-i Nagydíjat.

"Sportemberként és versenyzőként biztos utaznék" - mondta az 55 éves ír az Autosportnak. "Ám üzletemberként kétségeim vannak afelől, hogy ilyen körülmények között helyes lenne-e versenyezni. Felelősséggel tartozom a családomért és alkalmazottaimért, így nem kockáztathatom meg, hogy letartóztassanak."

Jordan és kompániája amúgy sikeresen csinált hülyét az egész nemzetközi sajtóból: miután többször bejelentették, hogy véglegesen megszakadtak a tárgyalások Jos Verstappennel és menedzsmentjével, a legfrissebb hírek szerint a háttérben mégis folynak az egyeztetések a hollanddal. Az eddig biztos befutónak látszott Giorgio Pantanónak ugyanis gondjai vannak a kellő bankgaranciák felmutatásával (már azt sem lehet pontosan tudni, öt- vagy ennél több millió dollárt kértek-e tőle), így holland lapértesülések szerint Eddie Jordan újra feltárcsázta Verstappen főszponzorának, a Trustnak a telefonszámát. Azt csak a jó ég tudhatja, végül ki mellett teszi le a garast, két dolog azonban bizonyos: 1. pénzre mindenképp szüksége van, 2. Allan McNish kiesett a potenciális jelöltek közül, a skót ugyanis elkötelezte magát az Audi túraautó-csapatához.