Csúnya baleset után a Mercedesek váratlanul legyőzték a Red Bullokat

Események

Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Lewis Hamilton, Mercedes
Drivers race during the qualifying session at Hermanos Rodriguez racetrack in Mexico City, on November 6, 2021, ahead of the Formula One Mexico Grand Prix. (Photo by EDGARD GARRIDO / POOL / AFP)
Vágólapra másolva!
A szezon egyik legváratlanabb helyszínén a Mercedes pilótái szerezték meg az első rajtsor két pozícióját a Mexikóvárosi Nagydíjra, Valtteri Bottas és Lewis Hamilton legyőzte a küszködő Max Verstappent és a hibázó Sergio Pérezt. 
Vágólapra másolva!
Cikkünk folyamatosan frissül42 bejegyzés

Váratlan eredmény született a Mexikóvárosi Nagydíj időmérő edzésén, ahol az esélyes Red Bull helyett a Mercedesek szerezték meg az első rajtkockát. Az energiaitalos csapatnál nem készülhettek nyugodtan, mivel az időmérő előtt elővigyázatosságból elkezdték erősíteni a hátsó vezetőszárnyakat. A Mercedesnél is elfoglaltak voltak a szerelők, ők a beállításokat finomították még a Q1 elején is.

Ettől függetlenül, 10 perccel a leintés előtt a két élcsapat autói is megjelentek a pályán, de mért körig ekkor nem jutottak el, mert Lance Stroll a célegyenesbe vezető gyors jobbos kanyarban összetörte az Aston Martint, ezért hosszú percekre le kellett állítani az órát. Ez volt az első komolyabb baleset a hétvége során, de Stroll szerencsére megúszta sérülés nélkül.

Stroll balesete

A két Red Bull ekkor már mért körön volt, a két Mercedes a felvezető kört futotta, de ez a későbbiek során nem befolyásolta az események alakulását. Az már annál inkább, hogy Kimi Räikkönen kapcsán vizsgálatot indítottak, mert Stroll balesetekor a záróvonalon áthajtva elindult a bokszbejárat felé, majd mégis visszatért a pályára és elhajtott a roncs mellett.

Az újraindítás előtt sor alakult ki a bokszutca végén, sokan igyekeztek kifelé, hogy teljesíthessék a továbbjutáshoz szükséges mért köröket. Senki sem bízta a véletlenre, mindenki lágy gumikkal lépett pályára, köztük Carlos Sainz is, aki motorhibával küzdött, de a rádiós instrukciók segítségével felélesztette az erőforrását, így ő is részt vehetett az időmérőn.

A papírformának megfelelően a két Red Bull gyorsan az élre állt, Verstappen 1:17.788-cal 0,663 mp-cel gyorsabb volt Péreznél, Bottas már bő 0,7 mp-re volt az éllovastól, a magát többször is elfékező Hamilton elé Norris is befurakodott, de egy újabb próbálkozás után Bottas 0,171 mp-es hátrányra, Hamilton 0,419 mp-es lemaradásra jött fel.

Bottas volt a leggyorsabb a Q1-ben Forrás: AFP/Pedro Pardo

A hajrá előtt nem voltak váratlan szereplők a kiesők listáján, Latifi, Schumacher, Mazepin, Russell és Stroll tartózkodott az alsóházban, de az Aston Martin pilótája balesett miatt már búcsúzott, Russell pedig a sebességváltó cseréje miatt öthelyes rajtbüntetést kapott. Végül, nagy meglepetésre Alonso csatlakozott a kiesőkhöz a 16. helyen, míg Russell a 14. pozícióban bejutott a Q2-be, de őt és Latifit is vizsgálják a sportfelügyelők a bokszutcából való kihajtás miatt.

A sorrend az élmezőnyben is felborult, a pálya állapotának javulását kihasználva Bottas 1:16.727-re gyorsult Leclerc (1:16.748) és Verstappen előtt, a holland pilóta viszont az utolsó percekben nem lépett pályára, így továbbra is magabiztosan várhatta a folytatást.

Közepessel folytatták a Q2-ben

A lágyak után a pilóták a közepes keverékű gumikkal folytatták a Q2-ben, ez az élmezőnynek jó lehetőséget biztosít, hogy megnyújtsák az első etapot a vasárnapi futamon, hiszen a szabályok szerint azzal a gumiszettel kell elrajtolni, amivel az adott versenyző a leggyorsabb körét teljesíti a Q2-ben.

Verstappen is lágyakkal kezdett a Q1-ben, a Q2-ben viszont már ő is közepeseket használt Forrás: AFP/Pedro Pardo

A gumiválasztás mellett gyorsan nyilvánvalóvá vált a szélárnyék szerepe is, hiszen Verstappen 1:16.483-mal gyorsan az élre állt, 0,572 mp-et adott a később az 5. helyre visszacsúszó csapattársának, Hamilton viszont Bottas szélárnyékának köszönhetően 0,016 mp-re meg tudta közelíteni őt, ezért felmerült, hogy a Red Bullnak is élnie kell ezzel az eszközzel a siker érdekében.

Ezt az akkor 7. helyezett Ricciardo tempója is alátámasztotta, az ausztrál pilóta Norrisnak köszönhetően abszolút leggyorsabb volt az 1-es szektorban az első mért körök után. Hat perccel a leintés előtt Verstappen vezetett Hamilton, Cunoda, Bottas, Leclerc, Pérez, Ricciardo, Sainz, Gasly és Norris előtt.

A Q2-es hajrára Verstappen és Cunoda lágy gumikat kapott, a holland pilóta Pérez mögött ment ki a pályára, így sejthető volt, hogy a szélárnyékot gyakorolják és a pálya állapotának alakulását vizsgálják a Q3 előtt, egyértelműnek tűnt, hogy Verstappen semmilyen körülmények között sem akar lágy gumikon rajtolni.

Vettel nem tudott bejutni a Q3-ba, viszont szabadon választhat gumit a 11. helyen, és profitálhat Norris hátrasorolásából is Forrás: AFP/Edgard Garrido

Hamilton a második gumiszettjével 1:16.474-re gyorsult, ez 0,009 mp-cel jobb kör volt Verstappennél, pont azelőtt, hogy Giovinazzi az utolsó próbálkozása során kicsúszott, ezért sárga zászlót okozott. Ez Oconnak jött nagyon rosszul, így a 16. helyezett csapattársa előtt a 15. helyen zárt, és Vettellel, Räikkönennel, Russellel és Giovinazzival egyetemben ő is búcsúzott a Q2-ben.

A McLaren is taktikázhatott a Q3-ban

Ráadásul, a két Ferrari befurakodott Verstappen elé a kivezető körön, így a holland pilótának igyekeznie kellett csapattársa után, Hamilton közben kényelmesen autózhatott Bottas mögött, készülve az első próbálkozásra. Ez meg is hozta az eredményt, a finn pilóta 1:15.875-tel mindhárom szektorban a leggyorsabbnak bizonyult és Hamilton előtt elfoglalta az 1. helyet.

Verstappen láthatóan küszködött az autójával és az első Q3-as etap után azt mondta a rádión, hogy még mindig nem jó az autó balansza, ezt a 0,35 mp-es hátránya is alátámasztotta, ráadásul Pérez hátránya már 0,467 mp volt az éllovas Mercedes-pilótához képest. Ekkor nem úgy tűnt, hogy a Red Bullnak van válasza a Mercedes formajavulására.

Bottas szélárnyékozás nélkül is pole pozíciót szerzett Forrás: AFP/Edgard Garrido

Nem is lett: Pérez hiába kezdte el húzni Verstappent, a holland pilóta nem tudott elég gyors lenni, még az első próbálkozásától is elmaradt. A mexikói pilóta hibázott, kicsúszott, így maradt a 4. helyen, így Bottas maradt az élen Hamilton előtt az első sorban, és a szezon legkevésbé kézenfekvő helyszínén az idén első alkalommal sajátították ki az első sort a két Red Bull-pilóta előtt.

A harmadik rajtsorba Gasly és Sainz, a negyedikbe Ricciardo és Leclerc ért oda, az ötödikből az utolsó körben szintén kicsúszó Cunoda és Norris rajtolhatna, de mindketten büntetést kapnak motorcsere miatt, így Vettel előreléphet majd a 9. rajtkockába az izgalmasnak ígérkező Mexikóvárosi Nagydíjon.

Percről percre tudósításunk az eredménytáblázat alatt olvasható!

Aktuális futam

2024.05.03. - 10:00Miami Grand Prix - 2nd Practice
2024.05.03. - 18:30Miami Grand Prix - 1st Practice
2024.05.03. - 22:30Miami Grand Prix - Sprint Shootout
2024.05.04. - 10:00Miami Grand Prix - Last Practice
2024.05.04. - 18:00Miami Grand Prix - Sprint
2024.05.04. - 22:00Miami Grand Prix - Qualification
2024.05.05. - 22:00Miami Grand Prix - Race

Versenynaptár (2024)

2024.05.17. - 05.19.Emilia Romagna Grand Prix
2024.05.24. - 05.26.Monaco Grand Prix
2024.06.07. - 06.09.Canadian Grand Prix
2024.06.21. - 06.23.Spanish Grand Prix
2024.06.28. - 06.30.Austrian Grand Prix
2024.07.05. - 07.07.British Grand Prix
2024.07.19. - 07.21.Hungarian Grand Prix
2024.07.26. - 07.28.Belgian Grand Prix
2024.08.23. - 08.25.Dutch Grand Prix
2024.08.30. - 09.01.Italian Grand Prix
2024.09.13. - 09.15.Azerbaijan Grand Prix
2024.09.20. - 09.22.Singapore Grand Prix
2024.10.18. - 10.20.United States Grand Prix
2024.10.25. - 10.27.Mexican Grand Prix
2024.11.01. - 11.03.Brazilian Grand Prix
2024.11.21. - 11.24.Las Vegas Grand Prix
2024.11.29. - 12.01.Qatar Grand Prix
2024.12.06. - 12.08.Abu Dhabi Grand Prix
21:40
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Buenos Noches!

Köszöntjük Kedves Olvasóinkat, hamarosan kezdődik a Mexikóvárosi Nagydíj időmérője! A harmadik szabadedzés alapján minden olyan forgatókönyv meglepetésnek számít, amely nem Red Bull-első és Mercedes-második sorral végzdőik, a kérdés csupán a csapaton belüli sorrend. A tréning összefoglalóját az alábbi linkre kattintva lehet elolvasni.

Hatalmas fölénybe került a Red Bull a mexikói időmérő előtthttp://gphirek.origo.hu/f1/percrolpercre/20211106-f1-a-mexikovarosi-nagydij-harmadik-szabadedzese-eloben.html
21:43
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Több átok is megtörhet

A Red Bull három éve nem végzett az első két helyen az időmérőn. Utoljára pont ezen a helyszínen volt erre példa, amikor Daniel Ricciardo megverte Max Verstappent, megfosztva a holland versenyzőt attól, hogy ő legyen minden idők legfiatalabb pole pozíciósa. Ha ez a sorozat megszakad, és a bajnoki éllovas ismét kikap csapattársától, az azt jelenti, hogy Sergio Pérez pályafutása során először, a 11. F1-es évében indulhat az első rajtkockából.

21:48
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Ma lenne 90 éves a britek egyik első tehetsége

Ma ünnepelné 90. születésnapját Peter Collins, aki 1952-ben, mindössze 20 évesen már bemutatkozhatott az F1-ben. A néhai brit pilótát a legtöbben arról ismerhetik, hogy az 1956-os szezonzárón a Ferrari pilótájaként önként átadta az autóját Juan Manuel Fangiónak, pedig neki is lett volna még esélye a bajnoki címre. Nem lett, mint ahogyan később sem, ugyanis az 1958-as Német Nagydíjon életét vesztette.

21:54
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

A Ferrari és a Red Bull sem áldozza fel az egyik pilótáját

A pénteki sajtótájékoztatón felmerült, hogy az egyes csapatok megkérik-e valamelyik pilótájukat, hogy adjon szélárnyékot a másiknak az időmérőn. Laurent Mekies, a Ferrari versenyigazgatója, valamint Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke is tagadta, hogy erre készülnének. Előbbi úgy indokolta a döntést, hogy ilyenhez csak akkor folyamodnak, ha valamelyik versenyzőt hátrasorolják a rajtrácson, utóbbi pedig azzal érvelt, hogy a manőver könnyen elsülhet rosszul is.

21:58
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Nőtt a hőmérséklet

A magyar idő szerint kora esti gyakorlás kezdetéhez képest melegebb lett a levegő és így az aszfalt is. Előbbi hőmérséklete jelenleg 21, míg utóbbié 45 fokos. A páratartalom 22 százalékra esett.

22:00
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Zöld zászló

Elindult a Q1, Latifi máris kigördült a bokszból, érdekes módon közepeseken.

22:02
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Az utolsó négy hely már eldőlt

Miközben a két Haas és Räikkönen is elhagyta a garázst, érdemes megemlíteni, hogy a mai teljesítményétől függetlenül Norrist, Strollt, Ocont és Cunodát is a rajtrács végére sorolják, így az eredményüket csak egymáshoz képest érdemes nézni. Vélhetően közvetlenül előttük Russell fog rajtolni, akit váltócsere miatt 5 hellyel büntetnek meg.

22:04
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Räikkönen kezd az élen

Az utolsó mexikói időmérőjét teljesítő pilóta 1:19.108 másodperccel nyitott, miközben Schumacher 1:21-es, Mazepin 1:22-es időt autózott. Latifi nem fejezte be a gyorskörét.

22:07
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Piros zászló

Eddig a mezőny megúszta megszakítás nélkül, de az időmérő elején jött a piros zászló, miután a célegyenesben Stroll összetörte az Aston Martint.

22:10
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Az utolsó kanyarban történt a baleset

Ahogyan arra az első képek alapján számítani lehetett, Stroll az utolsó kanyarban vesztette el az autót, miután a külső ívre sodródott. Ezzel eldőlt, hogy a az öt megbüntetett pilóta közül ő indul az utolsó helyről, ami persze a rajtrács utolsó helyét is jelenti.

22:14
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Strollt kivizsgálják, de jól van

Otmar Szafnauer, az Aston Martin csapatfőnöke a Sky Sports közvetítésében elárulta, pilótáját elvitték az ilyenkor szokásos rutinellenőrzésre, de egyáltalán nem kell aggódni, ahogyan erről Hamiltont is tájékoztatták. A román származású amerikai szakember balszerencsésnek titulálta a történteket.

22:17
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Javítani kell a falat

Stroll becsapódása miatt a pálya szélén található gumifal is megsérült, aminek a javítása némi időt vesz igénybe. A helyszínre már megérkezett Michael Masi versenyigazgató is.

22:20
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Leclerc vezet, Schumacher körét elvették

A megszakítás előtt néhányan még be tudták fejezni a gyorskörüket. Jelenleg a Ferrari pilótája áll az élen 1:17.991 másodperccel, 499 ezreddel megelőzve Vettelt és további 97-tel Sainzot. Mögöttük Giovinazzi, Räikkönen, Stroll és Mazepin a sorrend, Schumacher körét pedig törölték szabálytalan pályaelhagyás miatt.

22:24
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Mindkét Red Bullon dolgoztak

A bikások szurkolói számára riasztó lehetett az alábbi kép. Valóban mindkét RB16B hátsó szárnyán munkálkodtak, de Ted Kravitz, a Sky Sports riportere leszögezte, hogy ezt csak elővigyázatosságból tették.

22:27
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

5 perccel előtt jeleznek

Egyelőre nem tudni, mikor indul újra az időmérő, a versenyirányítás csupán arról adott tájékoztatást, hogy 5 perccel a bokszutca megnyitása előtt jeleznek. Eddig egyáltalán nem volt megszakítás a hétvégén, úgy látszik, most mindhárom szabadedzést bepótolják.

22:28
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

5 perc múlva folytatás

Magyar idő szerint 14:33-kor újraindul a Q1.

22:32
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Räikkönent megbüntethetik

A finn pilóta átvágta a bokszutcát a pályától elválasztó vonalat a piros zászló megjelenése után. Az esetet az időmérő után vizsgálják, bár könnyen lehet, hogy a finn versenyző így is előrébb lesz a rajtrácson, mint amilyen helyezést elér az időmérőn.

22:33
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Újraindult a Q1

Ismét megkezdődhet a köridő hajszolása, jó néhányan már el is hagyták a bokszutcát, de lassan mindenki így tesz.

22:35
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Sainznak elment a motorereje

Alig hagyta el a bokszkijáratot, a Ferrari máris lelassult, és másodpercekig csak vánszorgott. A spanyol versenyző többször is megismételte, hogy elment a motorerő, de mérnöke segítségével sikerült orvosolnia a problémát.

22:38
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

A két Red Bull ugrott az élre

Verstappen három liila szektorral, 1:16.788 másodperccel kezdett, 663 ezreddel megelőzve Pérezt és további 65-tel Bottast. Az apró hibát vétő Hamiltonnál Norris is gyorsabbnak bizonyult.

22:41
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

A Mercedesek bejöttek a Red Bullok közé

Bottas 171, míg Hamilton 419 ezredre csökkentette a lemaradását. Ami a kiesést illeti, a két Williams és a két Haas áll az utolsó négy helyen Strollt nem számítva. Sainz ugyan a 15., de előnye közel 8 tized Latifivel szemben.

22:46
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Alonso kiesett

Sokáig úgy nézett ki, hogy a két Williams és a két Haas esik ki, ám Russell ismét csodát tett, aminek Alonso itta meg a levét. A spanyol pilóta jelentős, 326 ezredes hátrányban volt az előtte végző csapattársához képest. Ami az elejét illeti, Bottas végzett az élen Leclerc és Verstappen előtt, de utóbbi nem jött ki a végén.

22:48
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

A Q1 kiesői

16. Fernando Alonso (Alpine) 1:18.452
17. Nicholas Latifi (Williams) 1:18.756
18. Mick Schumacher (Haas) 1:18.858
19. Nyikita Mazepin (Haas) 1:19.303
20. Lance Stroll (Aston Martin) 1:20.873

22:51
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Érdekes beszélgetés volt Mazepin és mérnöke között

Az orosz pilóta megkérdezte, hogy elmehet-e csapattársa mellett, akit nagyon lassúnak tartott. Nemleges választ kapott, mire visszakérdezett, hogy "Röhögsz rajtam?". Mérnöke erre úgy reagált, hogy teremtse meg magának a helyet.

22:51
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

A Q1 végeredménye

22:52
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Elindult a Q2

Akik eddig pályára gurultak, kivétel nélkül közepeseken autóznak.

22:56
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Verstappen és Hamilton szinte azonos idővel az élen

A holland pilóta csupán 16 ezreddel előzte meg riválisát. Mögöttük Bottas, Leclerc, Pérez, Ricciardo, Gasly, Räikkönen, Sainz, Giovinazzi, Russell, Vettel és Norris a sorrend. Cunoda és Ocon csak most jött ki, de a többiekkel ellentétben lágyakon.

22:59
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Verstappen ellenőrzést kért a csapattól

Szerinte az autója bal oldala megsérülhetett, amikor keresztülment az egyik kerékvetőn. Cunoda eközben feljött a 3. helyre, ami azért nem tűnik okos megoldásnak az Alpha Tauri részéről, mert ha továbbjut, akkor a mezőny végéről kell a lágy gumikon rajtolnia.

23:01
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Jelenleg nem lenne meglepő kieső

Ha most intenék le a Q2-t, akkor a Red Bullok, a Mercedesek, a Ferrarik, a McLarenek és az Alpha Taurik jutnának tovább, miután Norris feljött a 10. pozícióba. Mögöttük Räikkönen, Giovinazzi, Ocon, Russell és Vettel a sorrend. A finn pilótának jelentős, közel 2 és fél tizedes hátrányt kellene ledolgoznia a továbbjutáshoz.

23:03
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Verstappen a lágyakon jött ki

Elsőre meglepőnek tánik, de valószínű, hogy csak bejáratja a piros oldalfalú abroncsokat, és nem fog javítani eddigi legjobbján. Máskülönben azokon kellene rajtolnia, ami stratégiailag nem lenne ideális.

23:08
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Csak a kiesők sorrendje változott

Vettel feljött a 11. helyre, de így is messze volt a továbbjutástól. A 14. pozícióban végző Giovinazzi nekicsúszott a falnak, de az autó nem tört össze jelentősen, így tovább tudott menni. Hamilton végül 9 ezreddel felülmúlta Verstappent, aki a várakozásoknak megfelelően nem javított.

23:09
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

A Q2 kiesői

11. Sebastian Vettel (Aston Martin) 1:17.746
12. Kimi Räikkönen (Alfa Romeo) 1:17.958
13. George Russell (Williams) 1:18.172
14. Antonio Giovinazzi (Alfa Romeo) 1:18.290
15. Esteban Ocon (Alpine) 1:18.405

23:11
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

A Q2 végeredménye

23:14
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Elindult a Q3, eldől a pole pozíció

A legfőbb kérdés, hogy valóban Verstappené lesz a pole, vagy Hamilton nem csak a közepes abroncsokon és a Q2-ben támadt fel és ért fel a szintjére.

23:16
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Egymás mögött haladnak a csapattársak

Ez a látvány persze nem meglepő, hiszen ilyenkor érdemes egymás mögött menni. A sort a McLaren vezeti, őket az Alpha Tauri pilótái követik, majd a Red Bull és a Ferrari után a Mercedes zárja a sort.

23:20
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

A Mercedes feltámadt és megelőzte a Red Bullokat

Az eddigiek fényében óriási meglepetésre jelen állás szerint nem a Red Bull, hanem a Mercedes sajátítja ki az első sort. Bottas 1:15.875 másodperccel ugrott az élre, 145 ezreddel megelőzve Hamiltont és további 205-tel Verstappent. Igaz, a holland pilóta hibázott a gyorsköre során és nincs teljesen megelégedve az autójával.

23:22
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Gasly ismét bravúrosan szerepel

A francia pilóta egyelőre az 5. helyen áll, és lemaradása mindössze 629 másodperc Bottas mögött. Mögötte Leclerc, Ricciardo, Sainz, Cunoda és Norris a sorrend, utóbbi kettő mindenképpen a mezőny végéről indul.

23:24
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Vajon fordít a Red Bull?

Vagy legalább Verstappen, akiben ez inkább benne van, mint Pérezben. Nemsokára kiderül, hiszen a mezőny tagjai visszatértek a pályára. Érdekesség, hogy ezúttal a Ferrarikat a Red Bullok elválasztják egymástól a pályán.

23:28
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Bottasé a pole, a Mercedesé az első sor!

Az élmezőnyben senki nem tudott javítani, Verstappen ismét hibázgatott, Pérez pedig le is csúszott a pályáról és majdnem nekiment a szintén a bukótérben haladó Cunodának. Ezzel a Mercedesé lett az első sor, amit egészen a Q3 elejéig senki nem gondolt volna.

23:30
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Gasly maradt az ötödik

Mögötte viszont változott a sorrend, hiszen Sainz feljött a 6. pozícióba. Mögöttük Ricciardo, Leclerc, Cunoda és Norris lett a sorrend.

23:32
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Verstappen leidiótázta Pérezt?

Ami biztos, hogy valakire ezt a jelzőt használta. Hogy ez saját csapattársa vagy Cunoda volt, az nem egyértelmű, mindenesetre előbbi esetben igencsak meglepő kirohanás volt a holland pilóta részéről.

23:36
november 06, 2021
Vágólapra másolva!

Érdekes rajtnak és versenynek ígérkezik a holnapi

Az indulás után a pilóták rengeteget tesznek meg az első kanyarig, vagyis a szélárnyék segítségével már a futam elején lehet előzni. Ha pedig a második szabadedzésen látottaknak hihetünk, akkor a Red Bullnak jobb a versenytempója, mint a Mercedesnek, bár ezek után már semmit nem érdemes jósolni... Mi ezzel köszönjük meg mai figyelmüket, nemsokára jelentkezünk az összefoglalóval és a nyilatkozatokkal!