Kövesse velünk élőben a Malajziai Nagydíj szombat délelőtti szabadedzését! Szöveges beszámolónk sok háttérinformációval, percről percre.
Az edzésről készült összefoglalóval rövidesen külön cikkben jelentkezünk.
Maldonado nem javít a lágyabb gumikon
Érdekes módon a kemény keveréken érte el a legjobbját. Az edzésnek vége, Rosberg maradt a leggyorsabb. Hamarosan bővítjük a cikket az eredménytáblázattal. Köszönjük a figyelmet!
Szenvednek a Ferrarik
Alonso a 13., Massa a 18. helyen áll. A brazil tegnap azt mondta, az új kasztni jobbnak tűnik a réginél, de ismét egy másodperccel lassabb csapattársánál.
Már Rosberg áll az élen
1:36.877-tel 4 tizedet vert Vettelre is. Az első és az utolsó szektorban mindenkinél gyorsabb volt. Lehet, hogy a Mercedes esélyes lesz a pole-ra?
Vettel átveszi a vezetést
1:37.320 az eredménye, de közben Webber, Räikkönen és Button is megelőzte Maldonadót.
Hamilton felzárkózik Maldonadóhoz
0,321 másodpercre közelíti meg. Schumacher a pálya első szektorában abszolút legjobb részidőt ért el, de középen hibázhatott, mert nagyon lelassult. De la Rosán kívül mindenki a pályán van.
Kobajasi második a közepes gumikon
Fél másodperccel elmarad Maldonadótól, aki még a kemény keveréken állt az élre. A Williams tényleg gyors volt!
Hamiltonnak még nincs mért köre
Az előbbi kicsúszása óta még mindig a garázsban van, lehet, hogy a McLaren kicsit megsérült. Egy szerelő épp most ragasztott meg valamit az autó hátulján. Most kevesen vannak a pályán, mindenki az utolsó, a közepes gumikon teljesítésre kerülő etapjára készül.
Megint Maldonado a leggyorsabb
1:37.455-ös körével fél másodpercet ver Vettelre is, pedig még mindig a kemény keveréket használta. Rosberg felkapaszkodott az 5. helyre, így a sorrend most Maldonado, Vettel, Senna, Webber, Rosberg, Pérez, Schumacher, Grosjean. Senna azonban a lágyabb gumikon érte el az eredményét, a többiek a keményeken.
A Pirelli háromkiállásos versenyre számít
Bár magas üzemanyagszinttel a kemény gumikon lehet jobb a balansz, aki harcban akar állni a pole-ért, annak nem lesz érdemes azzal rajtolnia.
Vettel az élre repíti a Red Bullt
1:38.024 az új etalon. Az előbb Maldonado vette át a vezetést. de csak egy pillanatra. Senna az első, aki a közepes Pirelliken próbálkozik, de csak a 7. helyre jön fel, 0,528 másodperccel csapattársa mögé.
Schumacher feljön másodiknak
0,201 másodperccel Webber mögé, miután az első szektorban abszolút legjobb részidőt ér el.
Hamilton óriásit csúszik
Az egész hétvégén trükkösnek bizonyuló 14-es kanyarban besokall, és a McLaren nagy tempónál beriszál, majd oldavást a bukótérbe csúszik, kis híján megpördülve. Hamilton rögtön utána vissza is tér a garázsba. Schumacher a hátsó egyenes végén kockásra fékezte a balelső kerekét.
Webber az élen
1:38.518-as eredményével letaszította az élről Vettelt, aki csak néhány másodpercet töltött ott, s akit közben Grosjean is visszaelőzött. Massát, aki egyelőre egy hellyel Alonso előtt van a 13. helyen, visszatolják a garázsba.
Már működik a HRT DRS-e is
A rendszerük már funkcionál. De la Rosa és Karthikeyan egyelőre Pic előtt van.
Senna visszaveszi a vezetést
1:39.622-vel. Már 17 autó köröz a pályán. Mindenki a kemény slickeken van kint.
Grosjean növeli az előnyét
1:39.731-es kört futott, így hiába javított Räikkönen is, a hátránya már 2 tized. Pedig Grosjean az egyik jobbosban lement a rázóra, és az autója látványos szikrákat vetett.
A két Lotus az élre áll
Grosjean ideje 1:40.329, elsőre 8 századdal volt gyorsabb Räikkönennél. Még különösen a pálya harmadik szektora nedves.
Pic kicsúszik
A 12-es és 13-as kanyar között elméri a tempót, és lemegy a bukótérbe a Marussiával, de nagy baj nem történik. Senna közben 1:40.482-re faragta le az idejét.