Társoldalunk:
Hírlevél

A Malajziai Nagydíj második szabadedzése élőben

2012.03.23., 6:56

Kövesse velünk élőben a Malajziai Nagydíj péntek délutáni szabadedzését! Szöveges beszámolónk sok háttérinformációval, percről percre.

|

A szabadedzésről készült szöveges összefoglalónkat itt olvashatják.

08.31 |

Az edzésnek vége

Hamiltont, aki az élen végzett, behívták mérlegelésre. A végén már, ahogy az ilyenkor lenni szokott, nem javított senki. Hamarosan bővítjük a cikket az eredménytáblázattal. Köszönjük a figyelmet!

08.30 |

Karthikeyan megpördül

Az utolsó kanyarnál túl későn tapos a fékbe, és ahogy megpróbálja elfordítani a HRT-t, az köszöni, nem kér belőle. De la Rosát azonban nemrég megelőzte.

08.28 |

Schumacher is elfékezi magát

A hajtű előtt állóra fékezi a Mercedes balelső, szemlátomást már kopott gumiját. Közben Hamilton és Webber hajszálra azonos versenytempót diktál.

08.26 |

Hamiltonnak középen kell gyorsulnia

A rádión közlik vele, hogy a pálya középső szektorában hozhatna 3 tizedet. Másokhoz hasonlóan most ő is hosszú etapot teljesít a versenyre készülve.

08.22 |

Hamilton is kicsúszik

A 7-es kanyarnál kénytelen a műfüvön túl engedni az McLarent. Utána a pályával párhuzamosan futó aszfaltcsíkon gurul végig.

08.20 |

Kobajasi elfékezi magát

A közepes gumikon. Jelenleg a 14. helyen áll. A  pályán most nagy a tumultus, a legjobb húsz közül csak Vettel és Glock nincs kint.

08.14 |

De la Rosa megközelítette Picet

A gyorsabbik HRT csak fél másodpercre van a lassabbik Marussiától. Az összes autó 107 százalékon belül van jelenleg, a HRT-k is teljesítettek 18 illetve 14 értékes kört.

08.11 |

Alonso visszaváltott a kemény Pirellikre

Nyilván a versenyre gyűjt adatokat a Ferrari. A sorrend: Hamilton, Schumacher, Button, Rosberg, Ricciardo, Alonso, Webber, Vergne, Grosjean. A Toro Rossónak is jól áll a szénája.

08.08 |

Ilyen munka folyik a színfalak mögött

Button teljesítményért felelős mérnöke, Tom Stallard a monitorok előtt a garázsban. Az adatokat természetesen valós időben is figyelemmel követik.

08.05 |

Hamilton begyorsul

Másodszorra már 0,361 másodpercre növeli az előnyét. Míg Schumacher úgy érte el az eredményét, hogy egyetlen mért kör után visszatért a bokszba, Hamilton kint maradt egy másodikra is. Button viszont maradt a 3. helyen, nem tudta megelőzni a Mercedest.

08.02 |

Hamilton alig előzi meg Schumacher

Két századot ver rá, így veszi át újra a vezetést. Ezt a körét már ő is a lágyabb gumikon teljesítette. Hamiltont, Schumachert és Buttont összese 22 ezred választja el egymástól. Massa közben úgy tért vissza a Ferrari garázsába, hogy a szerelők nem számítottak rá.

08.00 |

Alonsót a bokszban hűtik

Felcsapott sisakrostéllyal tartja az arcát a cső felé, amiből hűvösebb levegőt fújnak rá. A versenyzőket keményen próbára teszi a hőség, különösen a garázsban, ahol 50 fok is lehet a pilótafülkében.

07.58 |

Rosberg a 4. helyen

A pálya középső részén gyorsabb volt Schumachernél, de összességében 0,163 másodperccel lemaradt tőle. Webber közben a lágyabb gumikon teljesít egy hosszabb etapot éppen.

07.56 |

Schumacher az élen

A lágyabb gumikon csak 84 ezredet ver Hamiltonra, aki még a keményebbeken futotta a körét. Schumacher 1:38.533-ra szorította le a lécet. Ez időmérő-szimuláció lehetett, egyetlen kör után visszatért a bokszba.

07.54 |

Di Resta ismét füvezik

Az 5-ös kanyarban a jobbelső kerékkel megcsípi a belső rázókövet, ami azonnal befprgatja a Force Indiát. Di Resta nem először csúszik ki, de ismét megússza.

07.52 |

Button megközelíti csapattársát

Legutóbbi körében 57 ezredmásodpecre csökkentett a hátrányát. Még mindig a kemény gumikat használja, mögötte négyen a közepes keveréken érték el az eredményüket.

07.48 |

Hamilton még tovább javít

A használt, kemény keverékű gumikon a pálya második és harmadik szektorában is lejjebb tornázza a részidőt, 1:38.617-re faragva le az eredményét. Button közben, ugyanezekkel a Pirellikkel, a 3. helyre kapaszkodik fel.

07.46 |

Räikkönen a tizedik

Ő is kipróbálja a lágyabb keveréket, és a pálya első szektorában abszolút legjobb részidőt is ér el, de végül 4 tizeddel gyengébb kört fut, mint csapattársa, Grosjean.

Előző
Következő