Visszatért a kukafedő az F1-be - így tesztelte Kubica a 2022-es gumikat

Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
88 KUBICA Robert (pol), Alfa Romeo Racing ORLEN C41, action during Pirelli’s 18-inch tyres testing days from May 11 to 12, 2021 on the Circuit de Barcelona-Catalunya, in Montmelo, near Barcelona, Spain - Photo Xavi Bonilla / DPPI
Vágólapra másolva!
A lengyel pilóta a Spanyol Nagydíj helyszínén, Barcelonában vezette az átalakított Alfa Romeót.
Vágólapra másolva!
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo
Forma-1, Barcelona, Pirelli, teszt, 18 colos gumi, 2022, Robert Kubica, Alfa Romeo