Kubica vezethette először az Alfa Romeo C41-et - Galéria

Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
1/23
Idén nem Barcelonában, hanem Bahreinben rendezik az előszezoni F1-es tesztelést, de az Alfa Romeo Racing így is elutazott a spanyolországi pályára, hogy filmforgatás révén bejárassák a C41-estForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
2/23
Az autót a lengyel tesztpilóta, Robert Kubica vezethette, a csapat szerint ideális választás volt, mert jó visszajelzéseket ad és a szimulátorban végzett munkájához is hasznos lesz, hogy kipróbálhatta az igazi autót isForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
3/23
Először installációs köröket futottak, hogy megbizonyosodjanak az autó megfelelő működésérőlForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
4/23
Megbízhatósági problémák nem merültek fel, így az Alfa Romeo magabiztosan várhatja a bahreini tesztnapokatForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
5/23
Frédéric Vasseur csapatfőnök kulcsfontosságúnak nevezte a spanyolországi bemelegítést, a tervek szerint elvégezték a feladataikat és elemezhető adatokat is gyűjtöttekForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
6/23
Kubica megerősítette, hogy a teljesítménnyel nem foglalkoztak, csak a megbízhatóságról akartak megbizonyosodniForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
7/23
Kubica a közeljövőben várhatóan nem vezetheti újra az autót, csak a szezon vége felé számíthat újabb lehetőségreForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
8/23
A C41-es padlólemeze és diffúzora is megváltozott a C39-eshez képest, ezt a szabályok követelték megForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
9/23
Viszonylag látványos az oldalsó légterelők, az ún. bargeboardok átalakítása isForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
10/23
Új az orrkúp is, ezt nem a szabályok írták elő, a csapat döntött úgy, hogy fejleszt az autónForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
11/23
A C41-es az utolsó autó, amit a Sauber ebben a generációban épített, jövőre teljesen új felfogásban tervezik majd az F1-es autókatForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
12/23
Robert Kubica a jól ismert barcelonai pályán a C41-esselForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
13/23
Robert KubicaForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
14/23
Robert KubicaForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
15/23
Robert KubicaForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
16/23
Kimi RäikkönenForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
17/23
Robert KubicaForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
18/23
Robert Kubica és Kimi RäikkönenForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
19/23
Kimi RäikkönenForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
20/23
Robert KubicaForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
21/23
Kimi RäikkönenForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
22/23
Kimi RäikkönenForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
Forrás: Xavi Bonilla / DPPI Media
23/23
Antonio Giovinazzi és Kimi RäikkönenForrás: Xavi Bonilla / DPPI Media