A Minardi 21 éve a Forma-1-ben - Galéria

Forrás: AFP/Aurelia Bailly
1/54
Giancarlo Minardi, a Minardi istálló alapítójaForrás: AFP/Aurelia Bailly
Forrás: Getty Images/2012 Getty Images/Mike King
2/54
Pierluigi Martini a Minardi első versenyén, az 1985-ös Brazil Nagydíjon az M185-ös volánja mögöttForrás: Getty Images/2012 Getty Images/Mike King
Forrás: Fortepan/Urbán Tamás
3/54
Alessandro Nannini az 1986-os Magyar Nagydíjon az M185B volánja mögöttForrás: Fortepan/Urbán Tamás
Forrás: Getty Images/2014 Getty Images/Mike Powell
4/54
Andrea de Cesaris az 1986-os Mexikói Nagydíjon az M186-os volánja mögöttForrás: Getty Images/2014 Getty Images/Mike Powell
Forrás: Getty Images/Simon Bruty
5/54
Adrián Campos az 1987-es Brazil Nagydíjon az M187-es volánja mögöttForrás: Getty Images/Simon Bruty
Forrás: Getty Images/Paul-Henri Cahier/Paul-Henri Cahier
6/54
Luis Pérez-Sala az 1988-as Magyar Nagydíjon az M188-as volánja mögöttForrás: Getty Images/Paul-Henri Cahier/Paul-Henri Cahier
Forrás: Getty Images/Pascal Rondeau
7/54
Luis Pérez-Sala az 1989-es Monacói Nagydíjon az M188B volánja mögöttForrás: Getty Images/Pascal Rondeau
Forrás: National Motor Museum/Heritage Images via Getty Images/National Motor Museum/Heritage Images/Unknown
8/54
Pierluigi Martini az 5., míg Luis Pérez-Sala a 6. helyen végzett az 1989-es Brit Nagydíjon, elérve ezzel a csapat történetének első dupla pontszerzésétForrás: National Motor Museum/Heritage Images via Getty Images/National Motor Museum/Heritage Images/Unknown
Forrás: Getty Images/2016 Getty Images/Pascal Rondeau
9/54
Paolo Barilla az 1989-es Japán Nagydíjon az M189 volánja mögöttForrás: Getty Images/2016 Getty Images/Pascal Rondeau
Forrás: Getty Images/2016 Getty Images/Pascal Rondeau
10/54
Paolo Barilla az 1990-es Magyar Nagydíjon az M190-es volánja mögöttForrás: Getty Images/2016 Getty Images/Pascal Rondeau
Forrás: Getty Images/2010 Getty Images/Pascal Rondeau
11/54
Gianni Morbidelli az 1991-es Monacói Nagydíjon az M191-es volánja mögöttForrás: Getty Images/2010 Getty Images/Pascal Rondeau
Forrás: Getty Images/2019 Getty Images/Pascal Rondeau
12/54
Roberto Moreno az 1991-es Brazil Nagydíjon egyetlen versenyét teljesíti a MinardivalForrás: Getty Images/2019 Getty Images/Pascal Rondeau
Forrás: Getty Images/2016 Getty Images/Pascal Rondeau
13/54
Christian Fittipaldi az 1992-es Brazil Nagydíjon az M191L volánja mögöttForrás: Getty Images/2016 Getty Images/Pascal Rondeau
Forrás: Getty Images/2016 Getty Images/Pascal Rondeau
14/54
Alessandro Zanardi az 1992-es Német Nagydíjon az M192-es volánja mögöttForrás: Getty Images/2016 Getty Images/Pascal Rondeau
Forrás: Getty Images/2011 Getty Images/Mike Hewitt
15/54
Fabrizio Barbazza az 1993-as San Marinói Nagydíjon az M193-as volánja mögöttForrás: Getty Images/2011 Getty Images/Mike Hewitt
Forrás: Getty Images/2006 Getty Images/Mike Hewitt
16/54
Christian Fittipaldi száll ki az autójából, miután az 1993-as Olasz Nagydíj utolsó méterein hátulról nekiment Pierluigi Martininek, és autója egy szaltó után esett vissza a pályáraForrás: Getty Images/2006 Getty Images/Mike Hewitt
Forrás: Getty Images/Paul-Henri Cahier/Paul-Henri Cahier
17/54
Jean-Marc Gounon az 1993-as szezon végén két versenyt teljesíthetett a MinardivalForrás: Getty Images/Paul-Henri Cahier/Paul-Henri Cahier
Forrás: Getty Images/2015 Getty Images/Pascal Rondeau
18/54
Pierluigi Martini az 1994-es San Marinói Nagydíjon az M193B volánja mögöttForrás: Getty Images/2015 Getty Images/Pascal Rondeau
Forrás: Getty Images/Pascal Rondeau
19/54
Michele Aloboreto az 1994-es Német Nagydíjon az M194-es volánja mögöttForrás: Getty Images/Pascal Rondeau
Forrás: Getty Images/Paul-Henri Cahier/Paul-Henri Cahier
20/54
Luca Badoer, az 1995-ös Brit Nagydíjon az M195-ös volánja mögöttForrás: Getty Images/Paul-Henri Cahier/Paul-Henri Cahier
Forrás: Getty Images/Michael Cooper
21/54
1996 és 1997 között Flavio Briatore a Minardi társtulajdonosának mondhatta magátForrás: Getty Images/Michael Cooper
Forrás: Getty Images/Pascal Rondeau
22/54
Giancarlo Fisichella a M195B volánja mögött az 1996-os Ausztrál NagydíjonForrás: Getty Images/Pascal Rondeau
Forrás: Getty Images/2010 Getty Images/Michael Cooper
23/54
Pedro Lamy az 1996-os Olasz NagydíjonForrás: Getty Images/2010 Getty Images/Michael Cooper
Forrás: Getty Images/2014 Getty Images/Pascal Rondeau
24/54
Giovanni Lavaggi az 1996-os Portugál Nagydíj szabadedzésénForrás: Getty Images/2014 Getty Images/Pascal Rondeau
Forrás: Getty Images/Darren Heath/Darren Heath Photographer
25/54
Katajama Ukjó az 1997-es Francia Nagydíj szabadedzésén az M197-es volánja mögöttForrás: Getty Images/Darren Heath/Darren Heath Photographer
Forrás: National Motor Museum/Heritage Images via Getty Images/National Motor Museum/Heritage Images/Unknown
26/54
Jarno Trulli az 1997-es Brit NagydíjonForrás: National Motor Museum/Heritage Images via Getty Images/National Motor Museum/Heritage Images/Unknown
Forrás: Getty Images/Michael Cooper
27/54
Tarso Marques az 1997-es Német NagydíjonForrás: Getty Images/Michael Cooper
Forrás: AFP/Uta Tochtermann
28/54
Esteban Tuero 1998-ban, nagyon fiatalon mutatkozott be, de mindössze egy szezon után elhagyta az F1-etForrás: AFP/Uta Tochtermann
Forrás: Getty Images/Paul-Henri Cahier/Paul-Henri Cahier
29/54
Nakano Sindzsi az 1998-as Monacói Nagydíjon az M198-as volánja mögöttForrás: Getty Images/Paul-Henri Cahier/Paul-Henri Cahier
Forrás: Getty Images/Paul-Henri Cahier/Paul-Henri Cahier
30/54
Az élete egyetlen F1-es hétvégéjét teljesítő Stéphane Sarrazin kicsúszása az 1999-es Brazil Nagyíj szabadedzésénForrás: Getty Images/Paul-Henri Cahier/Paul-Henri Cahier
Forrás: Getty Images/2015 Getty Images/Michael Cooper
31/54
Luca Badoer az 1999-es San Marinói Nagydíjon az M01-es volánja mögöttForrás: Getty Images/2015 Getty Images/Michael Cooper
Forrás: Getty Images/2015 Getty Images/Mark Thompson
32/54
Marc Gené a 2000-es San Marinói Nagydíj szabadedzésén az M02-es volánja mögöttForrás: Getty Images/2015 Getty Images/Mark Thompson
Forrás: Getty Images/Mark Thompson
33/54
Gastón Mazzacane kicsúszása a 2000-es Magyar NagydíjonForrás: Getty Images/Mark Thompson
Forrás: Getty Images/Paul-Henri Cahier/Paul-Henri Cahier
34/54
Gabriele Rumi 1997 és 2000 között volt a Minardi társtulajdonosa (a kép a 2000-es Francia Nagydíjon készült, szűk egy évvel a halála előtt)Forrás: Getty Images/Paul-Henri Cahier/Paul-Henri Cahier
Forrás: Getty Images/Robert Cianflone
35/54
2001-ben már Paul Stoddart volt a Minardi tulajdonosaForrás: Getty Images/Robert Cianflone
Forrás: AFP/Paul Crock
36/54
2001-ben Tarso Marques visszatért a Minardihoz, csapattársa pedig a későbbi kétszeres világbajnok Fernando Alonso (jobbra) voltForrás: AFP/Paul Crock
Forrás: Getty Images/Robert Cianflone
37/54
A 2001-es autó, a PS01-es bemutatása Melbourne-ben, február 28-ánForrás: Getty Images/Robert Cianflone
Forrás: Getty Images/Mark Thompson
38/54
Tarso Marques a 2001-es Német Nagydíjon a PS01-es volánja mögöttForrás: Getty Images/Mark Thompson
Forrás: Getty Images/Clive Mason
39/54
Fernando Alonso a 2001-es Japán Nagydíjon a PS01B volánja mögöttForrás: Getty Images/Clive Mason
Forrás: Getty Images/Mark Thompson
40/54
Paul Stoddart és Mark Webber Michael Schumacherrel együtt ünnepelte az Ausztrál Nagydíjon megszerzett 5. helyetForrás: Getty Images/Mark Thompson
Forrás: Getty Images/2002 Getty Images/Bryn Lennon
41/54
Alex Yoong kicsúszása a 2002-es Európa Nagydíj második szabadedzésénForrás: Getty Images/2002 Getty Images/Bryn Lennon
Forrás: Getty Images/2002 Getty Images/Clive Mason
42/54
Anthony Davidson a 2002-es Belga Nagydíjon a PS02-es volánja mögöttForrás: Getty Images/2002 Getty Images/Clive Mason
Forrás: Getty Images/2002 Getty Images/Bryn Lennon
43/54
Paul Stoddart mellett a 2003-ra szerződtetett Justin Wilson, minden idők egyik legmagasabb F1-es versenyzőjeForrás: Getty Images/2002 Getty Images/Bryn Lennon
Forrás: Getty Images/2003 Getty Images/Clive Rose
44/54
Jos Verstappen a 2003-as Brazil Nagydíjon a PS03-as volánja mögöttForrás: Getty Images/2003 Getty Images/Clive Rose
Forrás: Getty Images/2003 Getty Images/Mark Thompson
45/54
Nicolas Kiesa a 2003-as Német NagydíjonForrás: Getty Images/2003 Getty Images/Mark Thompson
Forrás: AFP/Liu Jin
46/54
2004-ben Baumgartner Zsolt és Gianmaria Bruni vezethette a MinarditForrás: AFP/Liu Jin
Forrás: AFP/Jose Jordan
47/54
Baumgartner Zsolt mérnöke, Laurent Mekies társaságában a valenciai teszten. Mekies később az FIA biztonsági főnökeként és versenyigazgató-helyetteseként tevékenykedett, manapság pedig a Ferrari sportigazgatójaForrás: AFP/Jose Jordan
Forrás: AFP/Jose Jordan
48/54
Baumgartner Zsolt a valenciai tesztenForrás: AFP/Jose Jordan
Forrás: AFP/Getty Images/Mark Thompson
49/54
Baumgartner Zsolt a 2004-es USA Nagydíjon szerezte meg a magyar autósport történetének eddigi egyetlen pontjátForrás: AFP/Getty Images/Mark Thompson
Forrás: Getty Images/2004 Getty Images/Mark Thompson
50/54
Baumgartner Zsolt a 2004-e Magyar Nagydíj szabadedzésén a PS04B volánja mögöttForrás: Getty Images/2004 Getty Images/Mark Thompson
Forrás: Getty Images/2005 Getty Images/Clive Mason
51/54
Patrick Friesacher a 2005-ös Spanyol Nagydíj szabadedzésén a PS05-ös volánja mögöttForrás: Getty Images/2005 Getty Images/Clive Mason
Forrás: Getty Images/2005 Getty Images/Mark Thompson
52/54
Christijan Albers a 2005-ös USA Nagydíj második szabadedzésénForrás: Getty Images/2005 Getty Images/Mark Thompson
Forrás: Getty Images/AFP/2005 Getty Images/Clive Rose
53/54
A Minardi akkor érte el története második kettős, egyben utolsó pontszerzését, amikor a 2005-ös USA Nagydíjon mindössze hat autó állt rajthozForrás: Getty Images/AFP/2005 Getty Images/Clive Rose
Forrás: Getty Images/2005 Getty Images/Clive Mason
54/54
Robert Doornbos a 2005-ös Kínai Nagydíj szabadedzésénForrás: Getty Images/2005 Getty Images/Clive Mason