A Red Bull "radikális" fejlesztési csomaggal készül a 2024-es szezonra, így számos olyan újítást bevezetnek, amelyeket eddig nem lehetett látni Forma-1-es autókon.
A Red Bull vezetői egyre csak azt hangoztatják, hogy a riválisaik felzárkóztak rájuk, és a következő évben szorosabb lesz a küzdelem, addig sajtóhírek szerint pont az ellenkezője történhet - derült ki a motorsport.com oldaláról.
A Red Bull idén eddig 19 győzelmet szerzett a főfutamokon, ami elképesztő teljesítmény, ám Horner szerint a rájuk kirótt szélcsatornás büntetés csak 2024-ben fogja éreztetni a hatását. A La Gazzetta dello Sport eközben úgy értesült, hogy egy jelentősen átalakított csomaggal kezdhetik meg a bikások a következő szezont.
Olyan aerodinamikai koncepciót fog követni, amely eltér a jelenlegitől – jelentette ki Paolo Filisetti tudósító. Úgy tűnik, hogy a függőleges terhelést a mostanitól gyökeresen eltérő módon generálják és osztják majd el. Adrian Newey, Pierre Wache és az aerodinamikusok több olyan területet is találtak az RB19-en, amelyet csak minimálisan fejlesztettek tovább, mivel a riválisokhoz képest meglévő jelentős lemaradásnak köszönhetően erre nem volt szükség.

Úgy döntöttek, hogy ezeket a változtatásokat beépítik az új projektbe, hogy kijavítsák az RB19 gyenge pontjait. Más szóval, míg az ellenfelek Verstappen jelenlegi autójának üldözésével küzdenek, a Red Bull úgy tűnik, készen áll a legmagasabb szintű újítás bevezetésére, hogy ismét dominálni tudjanak.
Eközben Button szerint Norrisnak nem szabadott volna hosszú távú szerződést kötnie a McLarennel, mivel ezzel elvágta magától annak az esélyét, hogy a Red Bullhoz kerüljön.