Martin Brundle, a legendás brit F1-es versenyző szerint nem jelentene problémát az Andretti és a General Motors a Forma-1-es rajtrácson való megjelenése, de megérti a csapatok érveit, amelyek a mezőny bővítése ellen vannak.
Az Andretti Global már tavaly jelezte, hogy szeretne beszállni a Forma-1-be, idén január elején pedig azt is bejelentette, hogy a General Motorshoz tartozó Cadillackel összefogva érkezne meg a száguldó cirkuszba. Mindezt az után, hogy Mohammed bin Szulajm, az FIA elnöke bejelentette, hogy a 2025-ös szezontól kezdődően akár két új csapat is jelentkezhet a sportágba.
Az amerikai pályázaton jelenleg is dolgoznak, június végére várható válasz arra, hogy kapnak-e helyet, vagy sem. Azonban több csapat főnöke – akik szavazhatnak a sportágba újonnan belépőkről – ellenzi a létszámbővítést.

A Haas csapatfőnöke, Günther Steiner például úgy véli, egy újabb csapat "csak kockázatot jelent, semmi hasznot", miközben jelenlegi felállás évek óta tartó veszteségek után most nyereséges.
A csapatok ellenállása és az FIA bővítési reménye egyfajta patthelyzetet eredményezett a Forma–1-ben, mivel a jelenlegi konstruktőrök aggódnak, hogy egy új csapat érkezésével és a további osztozkodással bevételkiesést szenvednek el.
A Sky Sports elemzője, Martin Brundle pozitívumként értékeli, hogy két jelentős amerikai márka is csatlakozni akar a sportághoz.
„A többi csapat nem akarja feladni az eddigi, nehezen megszerzett sikereiket. Befektettek, voltak időszakok, amikor tíz- és százmilliókat veszítettek, és azt mondják: Hé, csak azért, mert jól megy, nem fogunk csak úgy ingyen beengedni embereket a klubba, nem fogjuk felhígítani a saját részesedésünket" – mondta Brundle, aki 1990-ben megnyerte a Le Mans-i 24 órás versenyt is.

„Megértem a csapatokat, hogy azt mondják, idáig jutottunk, nem fogtok csak úgy olcsón felugrani a szekérre. Szóval nem hiszem, hogy Andretti vagy bárki ellenség lenne, szerintem csak arról van szó, hogy el kell rendezni a szabályokat. És persze a Concorde-szerződés 2025 végén úgyis lejár, úgyhogy az egész újra kezdődik. Szóval érdekes idők járnak, és mint mindig, most is a pénzről szól az egész" – tette hozzá az egykori pilóta, aki kilencszer végzett a dobogón Forma-1-es pályafutása során.