Vágólapra másolva!
A RacingNews365.com úgy tudja, hogy a Monacói Nagydíj továbbra is a Forma-1-es versenynaptárban marad a történelmi helyszínt övező bizonytalanságok ellenére is.

A verseny jövője, amely Silverstone és Monza mellett a legrégebbiek közé tartozik, kétséges volt, mivel a 2022-es futam volt az utolsó, amely a jelenlegi szerződésben szerepelt.
A pálya az elkövetkezendő években is megtarthatja a közvetítési jogokat, valamint az esemény szponzorálásából származó bevételeket. Továbbá a hivatalos szponzorukat sem kellett meneszteniük, akivel súlyos vita alakult ki.

Az érdekellentét az F1 hivatalos partnere, a Rolex és Monacói Nagydíj saját szponzora, a TAG Heuer között bontakozott ki. Monaco ugyanis ragaszkodott hozzá, hogy a régi partnerükkel folytassák 2023-tól is az együttműködést, miközben az F1 minden más helyszínre a Rolex márkával érkezik.

Úgy tűnik azonban, hogy a két neves óragyártónak mostanra sikerült egyezségre jutniuk, ennek kimenetelét pedig a következő szezonban láthatjuk majd.

Az 1950-es Monacói Nagydíj Forrás: AFP/Stf

A RacingNews365.com által látott dokumentumok szerint a nagydíjat jövőre a május 25-28. közötti hétvégén rendezik meg.

A jegyárak akár 30%-kal is emelkedhetnek
A Monacói Nagydíj eddig az egyik legolcsóbb verseny volt a naptárban a rajongók számára, de

az új feltételek értelmében a jegyárak akár 30%-kal is emelkedhetnek

az előző évhez képest.
Míg korábban a versenypálya "ezüst" és "arany" tribüncsomagokat kínált, 2023-ban már csak az utóbbi lesz megvásárolható. Azok, akik a Casino tribünre (4-es kanyar) szóló jegyeket szeretnének venni, 2023-ban közel 1400 eurót kell majd fizetniük a háromnapos jegyért, szemben a 2022-es 1050 euróval.
A legolcsóbb hétvégi lelátójegy 700 euró lesz, ami a rajt/cél egyenes mentén foglal helyet. A csak péntekre szóló jegyek ára a 2022-es 110 euróról 2023-ban 150 euróra emelkedik.
Forrás