Az intézkedés vegyes reakciót váltott ki az érintettek körében. Azok a pilóták, akik már korábban is felemelték a szavukat, üdvözölték a döntést, hiszen így nem kell átélniük azt a fájdalmat, amit az Azeri Nagydíj többeknek is okozott. Közéjük tartozik Carlos Sainz is, aki már hónapokkal ezelőtt kijelentette, hogy a jelenség egészségügyi kockázatokat is hordoz.
Ezért kértük az FIA-t, hogy vizsgálja meg a dolgot, és ne a csapatokra, hanem inkább a pilótákra hallgasson
– nyilatkozta egy sajtóbeszélgetésen a spanyol pilóta. – Mostanra eljutottunk egy olyan pontra, hogy mindannyian küszködünk ezzel.”Mások azonban nem nézték jó szemmel a változtatást. Ennek egyik fő szószólója Max Verstappen volt, aki azzal érvelt, hogy ha valaki rossz autót épít egy adott szabályrendszerben, az nem az előírások hibája. Charles Leclerc egyetért a címvédővel, még ha azt el is ismeri, hogy a korábbi állapotokat nem lehet fenntartani.
„Megértem [George] Russell álláspontját, mert ahogyan például Lewis [Hamilton] Bakuban kimászott az autóból, az nagyon rosszul nézett ki – jelentette ki. –