Miután a biztonsági autó pályára került, Sainz kiállt kereket cserélni, és 6 körrel frissebb gumikon mehetett a győzelemért. Verstappen elárulta, nem volt egyszerű dolga, hiszen a Ferrarit a DRS segítette, őt viszont a Red Bull egyenesbeli tempója.
A biztonsági autó nem segített
– nyilatkozta a leintés utáni sajtótájékoztatón. – Szerintem összességében rendkívül gyorsak voltunk, szóval a végén még frissebb gumikon is nehéz lett volna csökkentenem a távolságot. A vége nagyon izgalmas volt, én mindent beleadtam, ahogyan természetesen Carlos is. Itt trükkös követni a másikat, nyomni kell, aztán újratölteni, majd megint nyomni. Persze amikor az ember használhat DRS-t, akkor a töltés egyszerűbb. Az utolsó körök szórakoztatóak voltak. Szerencsére idén úgy tűnik, hogy elég gyorsak vagyunk az egyenesekben, ami sokat segít.”
Verstappen pont csapattársa, Sergio Pérez kiesése után állt át alternatív stratégiára, hiszen Sainzcal ellentétben az első virtuális biztonsági autós időszak alatt kiállt kereket cserélni. Ennek következtében úgy alakult, hogy ha nincs Cunoda Juki balesete, akkor ő üldözhette volna Sainzot a frissebb abroncsokon, aminek akkor jobban is örült volna, még ha tudja, hogy nem lett volna egyszerű dolga.