„Szükség van reformokra, ha el akarjuk kerülni az ilyen jellegű vitákat, amiket az utóbbi hetekben hallani. Ha egy helyen több csapat is együtt dolgozik, az kétségtelenül polémiát generál – fejtette ki az Auto Motor und Sportnak, majd (ön)kritikusan folytatta. – Például az Aston Martin most abban a szélcsatornában tesztel, ahol mi is voltunk két éve, és a legnagyobb gondoskodással kezeljük őket. Azonban kompromisszumot kell kötnünk, mert
egyik csapatnak sem szabadna úgy együttműködnie másokkal, mint ahogyan az manapság megtörténik."
Wolff véleményét támogatja
Andreas Seidl, a McLaren vezetője – aki legfeljebb a sebességváltó belső részeit és az erőforrások adatait osztaná meg más csapatokkal –,
valamint Otmar Szafnauer, az Aston Martin korábbi-, és az Alpine jelenlegi csapatfőnöke is, akik szintén egyenlővé tennék a feltételeket az összes gárda számára, és komoly előnynek tartják, ha két csapatnak össze szabad játszania. Seidl gondolatára Günther Steiner, a Haas első embere is reagált.
Szerencsére nem Andreas vezeti az FIA-t, így legfeljebb csak javaslatokat tehet feléjük. Attól, mert egy szabály nem kedvez neked, nem változtathatod meg saját akaratból