Bajba kerül a Haas, ha valamelyik pilótája összetöri az autót az Ausztrál Nagydíjon, mert Mick Schumacher balesete és az új váz elkészítése után nincs több bevethető kasztnijuk. Ettől függetlenül a csapatfőnök nem kéri a versenyzőket arra, hogy tojáshéjon lépkedjenek.
Mick Schumacher tavaly többször alaposan megrongálta az autóját, és idén már a második versenyhétvégén folytatta ezt a kedvezőtlen szokását, aminek következtében rajthoz sem állhatott. A csapat teljesen felélte a szűkös alkatrész-készletét, hogy Kevin Magnussen és Mick Schumacher vezethessen az Ausztrál Nagydíjon, ezért egy újabb nagy balesettel azt kockáztatják, hogy csak egy autójuk marad harcképes.
„Elég kemény feladata volt a srácoknak. Tegnap éjjel az engedélyezettnél tovább dolgoztunk, hogy mára elkészüljünk a munkával, és ne ma este kelljen befejezni" – nyilatkozta Günther Steiner csapatfőnök. Ehhez kihasználták az egyik lehetőséget a munkaidő-keret túllépésére, erre összesen nyolc alkalma van egy csapatnak a szezonban.

„Elhoztunk annyi alkatrészt, amennyit tudtunk, nincs több raktáron. Mindet elhoztuk, ami van."
Nincs tartalék váz, nincs védőhálónk, szóval óvatosnak kell lennünk, különben megint csak egy autónk rajtol el!
Melbourne-ben ugyanúgy közutakon fut a pálya, mint Dzsiddában, de a szalagkorlátok távolabb vannak a nyomvonaltól, és a tempó is alacsonyabb. Ettől függetlenül nem nyugodhatnak meg a pilóták, hiszen itt is láttunk már jónéhány nagy bukást. Steiner nem várja el, hogy a körülmények ismeretében tojáshéjon lépkedjen Magnussen és Schumacher.

„Úgy gondolom, nem változtathatunk a hozzáállásunkon. A pilóták tisztában vannak a helyzettel, hogy nincs tartalék kasztni, de ilyen előfordul néha" – jelentette ki.
Nem mondhatjuk nekik, hogy vezessenek lassan, ennek nincs értelme. Csak ne vállaljanak extra kockázatot, ha nem muszáj.
„Nem pánikolok, és ha valami zűr történik, megbirkózunk vele."
A Ferrari vizsgálatai szerint az erőforrás nem sérült meg Schumacher balesetekor, ugyanazt szerelik vissza az autóba. A tervek szerint a megrongálódott vázat is újra használni fogják a szezon későbbi részében.
A tavalyi évet tökutolsóként záró Haas remekül kezdte az új idényt, mindkét versenyen pontokat gyűjtöttek és az Alpine mögött az 5. helyet foglalják el a konstruktőri tabellán.