Több új, illetve visszatérő pályája is lesz a Forma-1-es versenynaptárnak a következő szezonokban, úgy, mint a legutóbb bejelentett futam Las Vegasban, vagy az újonnan debütáló Miami Nagydíj. Sokan szeretnék viszontlátni a Maláj Nagydíjat is a visszatérők között, de a sepangi pálya igazgatója szerint ez nem valószínű, hogy meg fog történni.
Spenagban először 1999-ben rendeztek futamot, majd 2017-ben kiesett a versenynaptárból, az emlékezetes Max Verstappen és Lewis Hamilton közti csatát követően, ahol a holland élete második futamgyőzelmét szerezte meg.

A Sepang International Circuit továbbra is rendszeresen szerepel a MotoGP naptárában, megőrizte FIA Grade 1 minősítését, és 2020-ban és 2021-ben potenciális helyettesítő Grand Prix-helyszínként emlegették, mivel az F1 a Covid-hoz kapcsolódó kivonások miatt megtizedelt naptárát igyekezett tömbösíteni. .
Annak ellenére, hogy az Orosz Nagydíj törlése után felszabadult egy hely a 2022-es naptárban, A pályafőnök, Azhan Shafriman Hanif legutóbbi megjegyzései azt sugallják, hogy Sepang nincs közel a Forma-1-be való visszatéréshez:
Holisztikusan kell szemlélnünk a nagy képet, azt, hogy az F1 nem csak a vállalatnak, hanem Malajziának is hasznot húzhat a márkaépítés, a munkalehetőségek biztosításának, valamint a tehetségfejlesztés és egyebek tekintetében – idézte Azhan Shafrimant a BERNAMA, a Malajziai kormányzati hírügynökség.
Tehát amikor fizetünk a viszonylag magas [F1] rendezési jogokért, akkor a megtérülésnek összességében magasnak kell lennie, nem csak a [pálya] szempontbólBERNAMA hozzátette, hogy Azhan Shafriman jelezte, hogy szerinte Malajziának a világjárványból való kilábalást kellene előnyben részesítenie a Nagydíj rendezésével szemben.
Forrás