Mint kiderült, a kemény keverék szinte egyáltalán nem kopott, így Verstappen teljes erővel támadhatta vele Leclerc-t anélkül, hogy túlmelegítette vagy elkoptatta volna az abroncsait. Helmut Marko az Auto Motor und Sportnak elárulta, a mezőny nagy részéhez képest fordított stratégián levő Lewis Hamilton első etapját figyelve látták, hogy a kemény keverék jobban bírja a strapát a vártnál.
Megvizsgáltuk Hamilton gumikopását a kemény keveréken, majd szóltunk Maxnak, hogy elkezdheti nyomni neki
– mondta a 78 esztendős osztrák, majd ő is megerősítette, hogy a beállításokkal a futamra készültek. – Szándékosan a versenyre állítottuk be az autót, aminek eredményeként veszítettünk az első szektorban, de gyorsabbak voltunk az egyenesekben. És ha olyan pilótád van az autóban, mint Max, számíthatsz rá, hogy kihasználja ezt."
A Ferrari ugyanakkor a szaúdi vereség ellenére sem lehet elégedetlen, hiszen mindkét pontversenyben ők állnak az élen.
„A célunk az volt a szezon előtt, hogy versenyképesek legyünk, ott legyünk az élmezőnyben és csatázzunk, ezért nagyon elégedettek lehetünk. A két futam alatt a megszerezhető 88 pontból 78-at megszereztünk, így csakis jónak értékelhetjük a szezon kezdetét" – értékelt Binotto.