„Elnézve a jövőt és azt, hogy a gyártók milyen bejelentéseket tesznek az általuk eladni tervezett elektromos autók részarányával kapcsolatban, szerintem nagyon fontos, hogy a Forma-1 elindul az elektrifikáció irányába. Igen, világos, hogy ilyen versenyzést nem lehet akkumulátoros villanyautóval csinálni, ezt mindannyian tudjuk.”
„Viszont a hajtáslánc elektromos részének sokkal nagyobb prioritást kell adni. Ez fontos. Autógyártóként meg akarjuk mutatni magunkat a motorsportokban, és ennek relevánsnak kell lennie arra nézve, ami a közutakon történik. Az FIA hatalmas lépést tett ebbe az irányba és ez segíteni fog” – jelentette ki.
Laudenbach eddig az Audi sportrészlegét vezette, így jól ismeri a testvérmárka versenyprogramjait is. Egyértelműen kijelentette, hogy a Forma-1-es szerepvállalás a napirendjükön van, de a következő motorformula véglegesítéséig nem akarta megerősíteni, hogy valóban beszállnak a sportágba.