Nagyon nehéz a lekörözötteket betervezni a stratégiába – ismerte el Horner. – Juki mögött sok időt vesztettünk és aztán Mick Schumacher is elég nagy veszteség volt. Azt gondoltam, hogy ezzel elbukjuk a győzelmet, mert az egész harmadik szektorban feltartotta Maxot, de szerencsére használhattuk a DRS-t a célegyenesben, ami az 1-es kanyar előtt levegővételnyi előnyt adott neki.”
Horner nem tagadta, hogy a helyzet miatt feszültek voltak a bokszfalon,
a Sky Sportsnak elárulta, a szívroham kerülgette őt az utolsó körök során. Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke úgy vélte, az ellenfélnek szerencséje volt, mert Verstappen nyithatta a DRS-t a célegyenesben, az őt üldöző Hamilton viszont nem volt elég közel hozzá. A holland pilóta is úgy érezte, hogy kiegyenlítődött az időveszteség és a DRS révén a nyereség is.
„Két körrel a vége előtt ment előttem egy Haas és a hármas szektor elején még mindig előttem volt. Nem könnyű egy másik autót követni, különösen kopott gumikon. Szerencsére, előttem maradt, így megadta nekem a lehetőséget, hogy DRS-t használhassak, így