Változtattak a szezon egyik legszűkebb kanyarján, a bakui óváros mellett lévő 8-as fordulón, ahol Charles Leclerc 2019-ben összetörte a Ferrarit az időmérőn. A Monacóban szintén balesetbe keveredett pilóta szerint ez nem fogja befolyásolni a szereplését, de örül annak, hogy változtattak a nyomvonalon.
„Nem hiszem, hogy ez volt a baleset oka, állóra fékeztem a jobb első kereket, leginkább ezért mentem a falnak. Nem hinném, hogy sokat számított volna, hogy ott van-e a kerékvető vagy sem – nyilatkozta. – Szerintem így sokkal gyorsabb lesz, mert az autó kevésbé fog ugrálni. Várom már, hogy mennyire lehet kiegyenesíteni, szerintem jó lesz” – vélekedett az FIA sajtótájékoztatóján.
Esteban Ocon elmondta, a pályabejáráson megfigyelte, hogy mennyire piszkos a pálya és észrevette a hiányzó kerékvetőket is,
ennek ellenére Max Verstappen kijelentette, őt nem lehetne „kicibálni” azért, hogy gyalogoljon a pályán. „Így pár perccel tovább alhatok, és ha meg akarom ismerni a pályát, kicsit lassabban megyek a kivezető körön, hogy körülnézhessek” – viccelt.
Ocon tapasztalataira reagálva hozzátette, a gyenge tapadás miatt lehet, hogy az első körében hamarabb fog fékezni, de egyébként Lewis Hamiltonhoz hasonlóan nem látja sok értelmét a pályabejárásnak. „Nyilván mindenkinek más a módszere, de engem már nem lehet kicibálni, hogy sétáljak. Tudom, hogy a pálya hol kanyarok balra vagy jobbra. Az első szabadedzésen úgyis tartalékolunk, ilyenkor meg lehet nézni, hogy merre kell menni.”
A monacói pilóta számára különösen fontos, hogy jól szerepeljen, hiszen két héttel ezelőtt elrajtolni sem tudott az időmérős balesete után. Bakuban elmondta, nem tartott sokáig, mire túltette magát a csalódáson, próbált tanulni a történtekből.
„Végül is, mindent beleadtam, abszolút a pole-ra hajtottam. Valóban túlságosan nyomtam a Q3-ban és emiatt sajnos vasárnap nem tudtam elrajtolni. Kár érte, de így alakult. Már előre tekintek, imádom Bakut és nagyon várom már, hogy itt vezethessek.”