„Délelőtt beszéltünk erről, és én azon a véleményen voltam, hogy előfordulhat hasonló szituáció – emlékezett vissza SIngh. – Éppen ezért felkészültünk rá, és eldöntöttük, hogy ebben az esetben hol hajtanánk végre [a cserét].
Daniel és Lando szintén ott volt a megbeszélésen, és eltervezték, hogy hol és hogyan történik meg a manőver, amennyiben szükségessé válik.”
A szakember kiemelte, hogy a döntés elsősorban az ő, valamint a versenyigazgató Andrea Stella felelőssége volt, és körülbelül egy perc alatt hozták meg. Hozzátette, a pilóták profi módon oldották meg a cserét, Ricciardo pedig hozzáállásával hozzásegítette az istállót egy jobb eredményhez.
A következő kihívást a kerékcserék jelentették, ugyanis szinte lehetetlen volt pontosan megítélni, hogy a száraz pályára alkalmas abroncsok mikor válnak gyorsabbá az intermediate-eknél. Az első próbálkozó Sebastian Vettel volt a 20. körben, ehhez képest Ricciardo csupán 7 körrel később ment ki a bokszba.
Semmi nem kényszerített minket arra, hogy az elsők között álljunk ki száraz gumiért, szóval ez tudatos döntés volt a részünkről, hogy nem vállalunk túlzott kockázatot. mivel így lehet eldobni egy jó eredményt.
Ilyen körülmények között ez nem csupán arról szól, hogy az ember tudja, hogy a száraz abroncsok mikor válnak gyorsabbá, hanem a rizikó mértékéről is. A pilóták ezután is nedves pályán használják a slickeket, szóval a csere késleltetése ad némi biztonságot, még akkor is, ha köridőveszteséggel jár.”