„Lewis számára két részből állt a verseny. Az elejét meghatározta a sérült első szárnya, miután koccant Max [Verstappen autójával], a helyzet kissé javult, amikor a véglap alja teljesen leszakadt, de némi leszorítóerő így is hiányzott és elment a balansz. Ehhez képest kissé meglepődtünk, mert Lewis képes volt közelíteni Maxhoz az intermediate gumikkal futott etapja végén” – mondta Shovlin.
A szakember szerint jókor váltottak közepes keverékű slick gumikra,
de az abroncsok felmelegítése nehezebben ment nekik, mint a Red Bullnak. Ez hozzájárult ahhoz, hogy Hamiltonnak igyekeznie kellett a kerékcsere után, de Shovlin szerint mindenképpen nehéz dolga lett volna Verstappen ellen, mert az egyébként hosszúra nyúlt bokszkiállás során nem volt idejük állítani az első szárny állásán.
Hamilton is jónak érezte a tempóját az esőben, a bokszkiállások utáni lekörözések során viszont „talán kissé türelmetlen” volt. „Én is csak ember vagyok, ilyen hibák előfordulnak, de hálás vagyok, hogy visszatérhettem a versenybe, levadászhattam a többieket és visszajöhettem a 2. helyre.”
Shovlin hozzátette, hogy a piros zászló alatti kényszerszünet alatt a csapat megjavította Hamilton autóját