Elismerte, hogy még nem képes feszegetni a határokat az Aston Martinnal, mert nincs vele összhangban. A csapat változtatott a padlólemezen a tesztelés óta.
Meglátszik Sebastian Vettel teljesítményén, hogy műszaki okokból a szezon előtti tesztelésen közel sem gyakorolhatott annyit, mint szeretett volna. Ahogy várni lehetett, az idény első edzésnapján, Bahreinben sem került még összhangba új csapata, az Aston Martin autójával, mindkét tréningen a mezőny második felében végzett az egyelőre tét nélküli rangsorban, s bár látványos hibát nem követett el, másokhoz hasonlóan többször megcsúszott.

A rendszerint mérvadóbb délutáni edzésen közel 4 tizedmásodperccel bizonyult lassabbnak csapattársánál.
Úgy érzem, rengeteg tartalékunk maradt még, pusztán attól sokat javulhatunk, hogy jobban összecsiszolódom az autóval és a határokat feszegetem vele.
– mondta. – Egyelőre hullámzik a teljesítmény. Időnként nagyon jónak érzem a kocsit, máskor viszont néhány kanyarban sokat vesztek, de ez normális. Szombaton remélhetőleg egyenletesebben teljesítünk és mindenhol feszegethetem a határokat."
„Minden kör segít jobban hozzászokni az autóhoz, a ritmus felvételéhez. Sok mindennel kísérleteztem. Azt gondolom, bőven van még mit kipróbálni és tanulni. Szombaton remélhetőleg tisztább és nyugodtabb lesz a kép."

A német versenyző egyébként az Aston Martin és a 007-es ügynök közös történetére utalva egy Bond-lányról nevezte el idei autóját, a Honey Ryder becenevet adta neki. Az illető hölgy a legelső Bond-film, a Dr. No egyik főszereplője. „Egy új történet kezdődött vele, ezért úgy gondoltam, ez jó névválasztás lesz" – nyilatkozta a Skynak.
Az Autosport elemzése alapján az Aston Martin az előszezoni teszteléshez képest jelentősen változtatott a padlólemezen, többek között a Mercedeséhez hasonló kis idomokat is felszerelt a hátsó részére.