Thomas erről annyit mondott, hogy „minden egyes órát ki kell használnunk, hatékonynak kell lennünk, és a lehető legtöbbet meg kell tudnunk az erőforrás teljesítményéről és megbízhatóságáról.” Ám nem ez az egyedüli nehézség, amivel meg kell küzdeniük.
Szintén először fordul elő, hogy csupán egyetlen fejlesztéssel készülünk a teljes idényre, szóval az összes kiaknázható teljesítményt bele kell tennünk az első versenyen rajthoz álló erőforrásba
– magyarázta. – Ezzel szemben korábban módunkban állt mindezt több [fejlesztési] csomagra osztani az egyes motorspecifikációkkal. Ezen kihívás tudatában tehát az első futamra mindennek a helyén kell lennie, és biztosra kell mennünk a megbízhatóság terén.”
A brit szakember arra is rámutatott, hogy idén több futamot rendeznek, mint tavaly, legalábbis ha minden jól megy. Ám a felhasználható erőforráselemek száma nem változik, így egy komponensnek több versenyt kell kibírnia, mint 2020-ban. Ha pedig ez nem lenne elég, a gyártóknak sokkal kevesebb idejük maradt a felkészülésre, mint általában. „A rövid téli időszak szintén nehézséget okoz, hiszen [tavaly] csak december közepén fejeztük be a versenyzést, most pedig nemsokára újrakezdjük. Egyszóval több a tennivalónk, de kevesebb idő alatt kellene elvégeznünk.”
Hamilton megtörte a hallgatást