Ebben az esetben az is megtörténhet, hogy a Red Bull ahelyett, hogy motorszállítót váltana és visszatérne a Renault erőforrásaihoz, mindkét csapatával egyszerűen kiszáll a Forma-1-ből.
„Ez azt jelentené, hogy a Red Bullnak drasztikus mértékben újra kellene gondolnia a helyzetét a Forma-1-ben. Ez nem zsarolás. A józan ész miatt, és költségcsökkentési okokból is a motorfejlesztés befagyasztása az egyetlen út előre ezekkel a szerencsétlen erőforrásokkal" – jelentette ki Marko, majd megerősítette, hogy a Red Bullnak nincs B-terve arra az esetre, ha számára kedvezőtlenül alakulnak a dolgok.
A Racefans értesülései szerint a mindent eldöntő voksolásra január 25-én, hétfőn kerül sor a tíz csapat, az FIA, a kereskedelmi jogok tulajdonosa és a motorgyártók részvételével.
Előbbiek között 30, míg a gyártók között 4 szavazat oszlik meg, azaz összesen 34 szavazat kerül majd leadásra, és egyszerű többség dönt, ami ebben az esetben 27 szavazatnál lenne meg
(az FIA-nak és az F1-nek tíz, míg a csapatoknak és gyártóknak 1-1 szavazata van).
Hogy a teljesítmény kiegyenlítésére milyen módszert alkalmaznának, az még nem dőlt el, de a szaklap szerint van egy terv az üzemanyag-átfolyás határértékének gyártónként történő variálására annak érdekében, hogy így hozzák azonos szintre az erőforrások teljesítményét.