Ez viszont hihetetlenül sima és fényes, az olaj pedig szivárog belőle. Egyszóval szar, nagy S-sel."
Toto Wolff az FIA pénteki sajtótájékoztatóján méltatta a pálya újraaszfaltozásba fektetett erőfeszítéseit, és Günther Steinerrel, a Haas csapatfőnökével együtt úgy vélte, hogy csak minél több kört kell megtenniük, és a tapadási szint emelkedni fog. „Talán így sem lesz a megszokott szinten, és holnap egy kis ralitudásra is szükség lesz ahhoz, hogy gyorsak legyünk" – tekintett előre a szombati napra.
Hamilton azt is elárulta, hogy nem is dolgozott az autó beállításán a nap folyamán, ugyanis végig a gumikkal volt elfoglalva.
„Egyetlen dolgot sem változtattam ma az autón, mert ha a gumik nem működnek, akkor azt sem tudni, hogy milyen valójában a kocsi egyensúlya. Akadtak azonban, akiknek sikerült munkára fogni a gumikat. Egyik körről a másikra hirtelen az ember talál egy másodpercet, mert néhány kanyarban működtek a gumik."
„A Red Bullok nyilvánvalóan nagyon jól boldogultak ezzel, nekünk pedig egyértelműen van min dolgoznunk ma éjjel. Rá kell jönnünk, hogy min változtassunk. Nehéz lesz a szurkolóknak megérteni, hogy mi történik, mert alapvető dolgokat nem változtathatunk az autón. A legjobb munkát kell végeznünk."