Helmut Marko, a Red bull tanácsadója elárulta, ezt a megoldást tartaná a legjobbnak, ugyanakkor van egy kis bökkenő. A milton keynes-iek ugyanis nem lennének képesek fejleszteni az erőforrást, ezért ez az eljárás csak akkor jöhet szóba, ha 2022-ben erre már nem is lesz szükség.
Ez egy nagyon komplex téma, pont olyan, mint maga a motor
– nyilatkozta a Sport1-nek. – Leginkább azt preferálnánk, ha megvásárolhatnánk a szellemi tulajdont és minden mást, ami még szükséges, majd Milton Keynes-ben készíthetnénk fel a motorokat. [Ezzel kapcsolatban] jól haladnak a Hondával folytatott megbeszélések. Ez viszont csak akkor lehetséges, ha az erőforrásokat legkésőbb a 2022-es szezon első futamáig befagyasztják. Technikailag és pénzügyileg sem engedhetjük meg magunknak, hogy továbbfejlesszük, szóval ez mindennek az előfeltétele.”
Korábban felmerült egy olyan lehetőség, hogy ugyanúgy, mint a 90-es években, a motorokat a szintén milton keynes-i központú Mugen fejlesztené tovább. Jamamoto Maszasi, a Honda sportigazgatója azonban kizárta ezt a lehetőséget.
Mindenki tisztában van vele, hogy a mai motorok nem egyszerűek, és nem fejleszthetőek a Honda kutatási és fejlesztési részlege felől érkező támogatás nélkül