a jelenlegi erőforrások nyugdíjazására 2025 a megfelelő időpont.
Biztosnak nevezte, hogy a motorokat érintő költségplafonra korábban is szükség lesz és felvetette a fejlesztések befagyasztását is, de csak abban az esetben, ha azok teljesítményei között nincs nagy eltérés.
„A továbbiakban mindannyiunknak asztalhoz kell ülni, hogy megbeszéljük, mi a megfelelő technológia a nagyvilág számára, hogyan tudjuk egyszerűsíteni azt, hogy kevesebbet költsünk, és olyan új formátumot találjunk, amit 2026-tól mindenki elfogad” – nyilatkozta Wolff.
Binotto emlékeztetett, hogy ugyan a hardvert egyelőre nem cserélik le, továbbra is zajlanak fejlesztések annak érdekében, hogy az erőforrások hasznosak legyenek az autóipar számára és fenntarthatók legyenek, kiemelte, hogy 2022-től az F1-ben is E10-es benzint használnak majd, és már 2026 előtt átállhatnak bioüzemanyagra is.