Noha mindössze 2 ezreddel maradt le a Q3-ba kerülésről, és végül csak két hellyel fog háttrébbról rajtolni a kilencedik helyet megszerző csapattársánál, Vettel folyamatosan hátrányban volt Leclerc-hez képest: a Q1-ben 317 ezredmásodpercet, a Q2-ben 215 ezredmásodpercet kapott tőle.
Frusztráltságát jól jelzi, hogy – akárcsak a legutóbbi verseny után – ezúttal sem szólt egy szót sem a levezető körben a mérnökéhez, csak csendben hallgatta, ahogy Riccardo Adami sorolja neki az elvégzendő beállításokat.
„Igen, [a középső szektor trükkös volt] – válaszolta Vettel a Sky Sports riporterének kérdésére, amikor az utolsó köréről kérdezte. – Az első szektor rendben volt, de aztán a másodikban az autó elkezdett egyre idegesebbé válni.
Különösen a hetes kanyarban küszködtem, menet közben veszítettem el az autó hátulját, ezért nehéz volt megítélni, hogy mekkora tempót vihetek be a kanyarba.
Ott volt az ötös kanyar is, az is nagyon trükkös volt számomra ezen a délutánon. Az utolsó szektorban is nagyon nehéz volt megtalálni a helyes egyensúlyt. Szerintem az időmérő a jobb edzéseim közé tartozott ezen a hétvégén, de nyilvánvalóan így sem volt elég jó."