„Ebben a szezonban ennek semmilyen hatása nem lesz ránk, úgyhogy várjuk meg, mi fog történni. Úgy vélem, minden azon múlik, hogy mennyit lehet kihozni az erőforrásból. Ha valaki bizonyos ideig nagyobb teljesítménnyel tudja működtetni, akkor számára ez nem a legjobb hír,
de mi nem tartunk ott, hogy ez befolyásoló tényező legyen.”
Csapattársa, Charles Leclerc megjegyezte, az FIA valószínűleg okkal teszi mindezt, ezért támogatja a döntést. Max Verstappen pedig abból a szempontból ért egyet a szövetséggel, hogy ha az autókra egyébként is a parc fermé szabályai vonatkoznak, akkor emiatt se lehessen hozzájuk nyúlni.
A mezőny másik része viszont nem gondolja, hogy szabálymódosítás a helyes irányba viszi a Forma-1-et. Többen is azzal érveltek, hogy az időmérőnek arról kellene szólnia, hogy a versenyzők a lehető legtöbbet kihozzák az autóból.
Ehhez pedig hozzájárul a friss gumi, a lehető legalacsonyabb üzemanyagszint, valamint a legnagyobb teljesítményt nyújtó motorüzemmód is.
Ami pedig a futamokat illeti, Bottas szerint ezzel részben elveszne a stratégiai változatosság. A pilóták, illetve a csapatok rendszeresen taktikáznak a motorbeállításokkal attól függően, hogy csatáznak-e valamelyik riválisukkal, és ha igen, akkor elöl vagy hátul haladnak. Emellett a finn versenyző úgy véli, a korlátozás a nézőknek sem tenne jót.