Amennyiben Silverstone-ra csúszik a kezdés, lényegében a szezon első fele elmaradna vagy új dátumot igényelne, és az eredeti versenynaptár szerint csak a Brit, a Magyar, a Belga és az Olasz Nagydíj maradhatna meg az európai szezonból, de feltehetőleg már most is létezik egy alternatív versenynaptár, mert az áprilisban esedékes Kínai Nagydíj valószínűleg átkerült novemberre.
A csapatok arról is tárgyaltak, hogy 2022-ről 2023-ra halasszák az új technikai szabályok bevezetését, ezt a Red Bull állítólag támogatta volna, de Jean Todt, az FIA elnöke ellenezte.
Az ötórás tárgyalás végére nem sikerült egyezségre jutni a költségplafon további csökkentéséről sem: az eredetileg 175 millió dolláros keretet korábban már 150-re módosították, a Mercedes támogatta volna, hogy ez tovább csökkenjen, de a gyári csapatok végül kifogásokkal éltek, rámutatva, hogy ők az ügyfélcsapatoknál többet költenek fejlesztésre.
A Ferrari képviselője állítólag rámutatott arra is, hogy további csökkentéssel jelentős leépítésekre lenne szükség Maranellóban,
ami az olasz munkajogi előírások miatt problémás lehet. Felmerült a lehetőség, hogy a motorfejlesztésre is költségplafont vessenek ki, és az is, hogy a fejlesztést is végző gyári istállókra magasabb határ vonatkozzon, de döntés csak egy újabb megbeszélésen, néhány nap múlva születhet.