„Még akkor is ő volt az elsőszámú, mert ő volt a legjobban fizetett pilóta és a többi, de aztán azonos üzemanyagszintet kaptunk, és Montrealban meg Indianapolisban kezdett változni a helyzet. Más szelek kezdtek fújni, és ez a csapatnak nem tett jót” – utalt burkoltan arra, hogy végül az egyéni és a konstruktőri világbajnokságot is elbukták, bár utóbbihoz az ipari kémkedés is kellett.
Fejlesztésekkel érkeztek
A Ferrari azért is tudott rivaldafénybe kerülni, mert a Mercedes a Német Nagydíj óta már a 2020-as autójára koncentrál, míg a Ferrari a Szingapúri Nagydíjig dolgozott az idei modell finomításán. Japánba azonban új alkatrészek érkeztek az Ezüstnyílhoz is, ami Bottas szerint elméletileg javíthat az autó teljesítményén. „A nyers számok alapján egész nagy előrelépés lesz” – mondta.
Elég jól működött az idén az autó, de ezen a pályán másra is szükség van
– utalt Szuzuka jellegére. – Akad néhány szép egyenes, ahol a Ferrarihoz képest biztosan hátrányban leszünk, de vannak kanyarokkal tűzdelt szakaszok is, ahol tudjuk, hogy jók vagyunk, és az újításokkal még jobbak lehetünk. Nehéz jósolni, az időmérőn a Ferrari megint erős lesz, de a versenytempónk hasonlónak ígérkezik” – vélte a finn pilóta.