Annak tükrében, hogy a Honda három versennyel ezelőtt, a Belga Nagydíjon vetette be a négyes specifikációjú motorját, korainak tűnhet a csere, az orosz futamot azonban a japán verseny követi, a hazai nagydíjnak a Honda pedig szeretne mind a négy autóban viszonylag friss erőforrással nekivágni. A japánok erőforrásainak megbízhatósága az idén sokkal jobb volt a korábbiaknál, az agresszív fejlesztési ütemük miatt azonban így is
várhatóan kettővel több belső égésű motorral fogják csak tudni végigcsinálni a szezont, mint a Mercedes és a Ferrari.
Ami az oroszországi versenyt illeti, Verstappen szerint jó döntés most cserélni, Szocsiban ugyanis lehet előzni, miként azt ő tavaly, a mezőny végéről indulva megmutatta. „Úgy gondoltuk, hogy miért ne? Nem hiszem, hogy nagyon hátráltatni fog minket a csere, mivel már nem kell a rajtrács végére mennünk, csak öt helyet veszítünk – nyilatkozta az Orosz Nagydíj csütörtökjén. – Szerintem ezért döntöttünk mellette.
Tavaly a mezőny végéről indultunk, az előzés pedig nem volt nehéz. Talán az idén valamivel versenyképesebbek a küzépcsapatok, de szerintem rendben lesz a dolog.