„Maga az autótervezés eléggé iteratív. Minden évben arról szól a dolog, hogy megnézzük a tavalyi alkatrészt, változtatunk egy kicsit a felületén, csökkentjük a súlyát 10%-kal, de maga az alkatrész, az alapvető koncepciója, ahogy kinéz, az ugyanaz, mint tavaly és azelőtt. Minden évben 5-10%-os változások vannak az alkatrészeken. Persze, minden évben van 1-2 új rendszer, ezeket egyébként izgalmas és érdekes átvinni a tervezési stádiumon, de az autó 98%-a évről évre 4-5%-ot változik kinézetben és funkcióban. Van, aki évről évre ugyanazt az alkatrészt tervezi. Jól néz ki az önéletrajzban, de maga a munka nekem unalmas lenne.”
Amit én csinálok, az az autó minden alkatrészével kapcsolatban van, az autóhoz tervezem a felszerelést, úgyhogy képben vagyok az autó fejlesztéseivel.
Andor egy 5-6 főből álló munkacsoport tagja a Red Bullnál, ahol családias légkör veszi körül, ezért nem vágyódik el a jelenlegi pozíciójából. Elárulta, lényegében az egész eddigi F1-es pályafutása során ugyanazzal foglalkozott, de egyre összetettebb feladatokat bíztak rá. Korábban logisztikai ügyek is tartoztak hozzá, most már elsősorban a bokszutcai felszerelés kialakítása a feladata.
„Mi szinte mindent tervezünk, ami nem az autón van, de a kiszolgálásához szükséges, például üzemanyag-utántöltő rendszereket, kimondottan a kerékcseréhez szükséges eszközöket, ezen kívül a garázsban lévő ventilátorokat vagy a futóműbeállító berendezéseket is mi tervezzük. Az autó mögött lévő képernyőfalat és a bukósisakokat tartó [konzolokat], a rádió rackeket is mi készítjük.”
Amikor benézünk a garázsba, az autón és az embereken kívül mindent mi terveztünk.
Pályafutása eddigi főművéről a szigorú titoktartási szabályok miatt sajnos nem sokat árulhatott el, de elmondta, tavaly óta készültek egy új rendszerrel, amit az idén már a kerékcserék lebonyolításához használnak. A Red Bull az első három versenyhétvége alapján 2,15 mp-cel a leggyorsabb bokszkiállást bonyolította (és többször is tudtak 2,20 alatti időt), Barcelonában a McLaren, Monacóban pedig a Williams javított 2,07-re, így a csata a pályán kívül is tovább zajlik.