Isola a Racefansnek elárulta, letettek arról, hogy a keverékek lágyításával kikényszerítsenek több kerékcserét a versenyeken, mert a csapatok a tempó mérséklésével már tavaly is inkább elkerülték a plusz bokszkiállásokat, hogy ne kelljen nekik a mezőnyben előzgetniük. A Pirelli ezért beletörődött, hogy az idén is sok lesz az egykiállásos verseny, de legalább a pilóták bátrabban hajthatnak.
Az idén üzemanyagból is öt kilóval többet lehet használni, így azokon a pályákon is jobban lehet majd nyomni, ahol eddig az üzemanyag szűkös volt”
– ígérte Isola. – A Forma-1 esetében minden szempontot figyelembe kell venni, nem lehet csak fogni a gumikat, és csupán azokkal foglalkozni, ez hiba lenne. Meg kell nézni az egész csomagot, egyeztetni az FIA-val, a FOM-mal, és közösen megoldásokat találni. Ha csak a gumikkal foglalkoznánk, az rossz hozzáállás lenne.”