Társoldalunk:

Szezonnyitó bulit rendez Melbourne-ben a Forma-1

2019.01.30. 09:15

Az összes pilóta és csapatfőnök megjelenik az idénynyitó előtt zajló közönségtalálkozón, amit a tesztelés első felvonásához hasonlóan élőben közvetítenek.

Bár a közös autóbemutatót a csapatok nem támogatták, a Liberty Media így is szezonnyitó rendezvényt szervez a 2019-es idény kezdetére. Március 13-án szerdán a melbourne-i közönség minden pilótát és csapatfőnököt személyesen is láthat majd az ingyenes eseményen, amire eddig nem volt példa az F1 történetében.

A rendezvény programjában természetesen számos szórakoztató műsorelem, koncertek és egyéb látványosságok is szerepelnek, valamint legendás pilóták fellépését is ígérik. Az esemény természetesen elsősorban az ausztrál szurkolóknak kínál majd Martin Pakula turisztikai miniszter szerint „életre szóló élményt”, de a Forma-1 közösségi csatornáin is lehet majd követni.

Utcai parádékat rendezett már az F1 jogtulajdonosa, szezonnyitó bulit még nemForrás: Citizenside/(c) copyright citizenside.com/Citizenside/Rupert Frere

Nem ez lesz az egyetlen újítás az F1 előszezoni közvetítéseiben, hiszen a Liberty Media nemrég bejelentette, hogy a tesztek első négy napját végig élőben közvetítik az F1 TV Pro nevű előfizetéses szolgáltatásukon, valamint a napok végére egyórás összefoglalót is készítenek az adott napi eseményekből.

A tesztelés második felvonásának végén, március 1-jén szintén összefoglalót töltenek fel.

Február 18-21. között 9-13 és 14-18 óra között angol nyelvű kommentárral közvetítik a barcelonai tesztnapokat, majd a leintés után, 18 órától kezdődik az összefoglaló. A döntés valószínűleg egy kísérlet része, ami annak fényében meglepő, hogy Matt Roberts, az F1 piackutatásért felelős vezetője nemrég bevallotta, hogy tévés műsorként az F1-es tesztelés nem tud megélni.

Az idén először élőben megy majd a tesztelésForrás: Sahara Force India/Sahara Force India/James Moy Photography

„Az F1 TV tavalyi béta indítása után az volt a célunk, hogy finomítsuk a terméket, új piacokat vonjunk be, a tartalom és a platform terén is bővüljünk – nyilatkozta Frank Arthofer, az F1 digitális üzletágának vezetője. – A rajongókat lenyűgöző termékkel kínáljuk, ami lehetővé teszi a számukra, hogy testre szabják a nézői élményt, és elmélyítsék a tudásukat a sportról, amit imádnak.

Először közvetítjük élőben a tesztelést, így az előfizetőket a legfrissebb előszezoni akcióval várjuk.

Az élő közvetítés mellett az F1 saját gyártású dokumentumfilmekkel is készül az idei szezonra, az első ilyen alkotás Michael Schumacher pályafutását mutatja be.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK