Leghamarabb szombaton állnak rendelkezésre a Ferrari tagjai a Magyar Nagydíj hétvégéjén, mivel volt elnökük, Sergio Marchionne halála miatt minden nyilvános szereplést lemondtak, a kötelezettségeik alól pedig felmentést kaptak. Csütörtökön Kimi Räikkönen, pénteken Maurizio Arrivabene vett volna részt az FIA sajtótájékoztatóján.
Ez alól a legritkább esetben adnak felmentést, az FIA ezúttal viszont a „kivételes körülményekre” hivatkozva megtette, így a Ferrari tagjai várhatóan leghamarabb szombaton adnak interjúkat, és válaszolnak a csapat, illetve a márka jövőjét érintő kérdésekre. A tisztelet jeléül Sebastian Vettel sem tartja meg a csütörtöki sajtóbeszélgetését.
A garázsban az élet azonban nem állt meg, mi sem mutatja ezt jobban, mint az, hogy a 15 órakor kezdődő, eredetileg Räikkönen részvételével zajló hivatalos sajtótájékoztató alatt
a finn a Szingapúri Nagydíjtól érvénybe lépő, új tükörszabályoknak megfelelő tükröket „tesztelt" a csapat bokszában.
Az oldalsó légbeömlő előtti szárnyelem végére szerelt, F1-es mércével mérve összetákolt tükörrel annak pozícióját és méretét próbálgatta a csapat, Räikkönen pedig hosszasan magyarázott az autóban ülve a mérnököknek. Percekkel később Vettel is megjelent versenyzői overálban, hogy a saját SF71-H-jában helyet foglalva szintén leellenőrizzen valamit. Az FIA a Magyar Nagydíj hétvégéje alatt tart megbeszélést a csapatok technikai igazgatóival az új tükörszabályról.
Az ellenfelek közben továbbra is azt vizsgálják, hogy milyen trükk segítségével gyorsult fel a Ferrari az elmúlt néhány verseny során. Az Auto Motor und Sport megszerzett néhány titkos telemetria diagramot és ezek alapján azt állítják, hogy a Ferrarik elsősorban az egyenesekben, de nem mindig és nem mindenhol ugranak váratlanul.
A teljesítménylöketet kritikus pillanatokban, az időmérőn, illetve például a futamokon az újraindítás során lehet felszabadítani,
és bár az ellenfelek szerint a Ferrari-motoros Haas és Sauber is sokat gyorsult, náluk a grafikonok nem mutatták ki ezt a jelenséget, a gyári istállónál viszont már az Osztrák Nagydíj idején megfigyelték, még mielőtt a Ferrari új MGU-K-t és akkumulátort vetett be.
A szaklap a németországi 2-es és 6-os kanyar közötti szakaszt emelte ki: Az első 200 méteren nem láttak feltűnő dolgokat, 225 km/h-s tempóig a Ferrari, a Mercedes és a Force India hasonló ütemben gyorsul, 250 km/h és 320 km/h között azonban a Ferrari elhúz, még ha a végsebesség terén végül hasonló is marad a helyzet.
Becslések szerint a Ferrari 38 lóerős előnyben lehet a Mercedesszel szemben, ez Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke szerint kétévnyi fejlesztés eredményével egyenlő.
A Ferrari a Kanadai Nagydíjra hozott új erőforrást Vettelnek, de a lóerők csak később szabadultak el, talán óvatosság vagy lemaradt szoftverfejlesztés miatt. A főbb hardverelemek terén ugyanazt a specifikációt kell adni az ügyfélcsapatoknak is, így lehetséges, hogy egy olyan területen történt fejlesztés, amit nem kell homologizálni, például az üzemanyagrendszert.
A Ferrari szerelői csütörtökön fekete karszalaggal tisztelegtek Sergio Marchionne előtt, a Ferrari zászlót pedig félárbocra engedték a motorhome-on.