„Ahhoz, hogy szponzorokat tudjunk bevonzani, előbb vonzóvá kell tennünk a produktumot. Ha a termék nem eléggé vonzó, a szponzorok elfordulnak.
Most sok „pucér" autó van a mezőnyben"
– fejtette ki Horner a RACER-nek.
A csapatvezető szerint a Red Bull azért számít a szponzorok számára vonzó partnernek, mert az F1-en kívül számos egyéb területen – Red Bull Air Race, ralisport, síelés, extrém sportok stb. – is aktív.
Horner szerint 20 évvel ezelőtt még sokkal jobb állapotban volt a sportág
– igaz, akkoriban sokkal többen ültek le a televízió elé megnézni egy időmérő edzést vagy a futamokat, mert mások voltak a fogyasztói szokások.
„Az F1 ma messze nincs olyan jó egészségi állapotban, mint 20 évvel ezelőtt, amikor a csapatok még profitra tettek szert.
Elég összevetni egy akkori és egy mai szezon végi csoportképet, mondjuk az 1997-est a 2017-essel, és látszik, hogy most sokkal kevesebb vállalat érintett az F1-ben. Ahhoz, hogy új támogatók jelenjenek meg, előbb létre kell hoznunk egy látványosabb show-t, amely az F1 valódi értékeit kínálja" – fogalmazott Horner.