Társoldalunk:

Vegyes fogadtatásban részesült az F1-es pilóták heroikus bemutatása

2017.10.26. 10:58

Az USA Nagydíjon tízperces ceremónia keretében szólították a rajtrácsra a mezőnyt, egyesével bemutatva a versenyzőket. Nem mindenki volt elragadtatva.

Látványos produkcióval próbálták lázba hozni az amerikai közönséget az USA Nagydíj rajtja előtt. A tízperces műsort Michael Buffer vezényelte le, egyesével felkonferálva a pilótákat – időnként szokatlan kiejtéssel mondva ki a nevüket –, akik heroikus zene és egy róluk forgatott kisfilm kíséretében, vörös szőnyegen sétáltak ki a főépületből a rajtrácsra. A bemutató mellé katonai sorfal és cheerleader tánc is járt.

A ceremóniát Lewis Hamilton és Daniel Ricciardo élvezhette a legjobban, ők pózolva, ugrálva jelentek meg, a többiek inkább csak kimérten integettek a közönségnek.

Ricciardo a forgatáson is elemében volt, saját klipjében végig pózol, vigyorog, produkálja magát. Ő olyan jellemzést kapott, hogy "amekkora a vigyora, akkora a tehetsége is."

Buffer becenevekkel mutatta be a versenyzőket, már akinek van, így a helyi közönség megtudhatta, ki a Torpedó (Danyiil Kvjat) vagy Hulk (Nico Hülkenberg). Hamilton és Sebastian Vettel bemutatásában a gazdag eredménylistájuk felsorolása dominált. Kimi Räikkönen tekintete a videóban néha mintha kissé riadt lenne, párszor azonban neki is kezdődő mosolyra húzódik a szája, amit Buffer sem mulasztott el megemlíteni.

A szokatlan felhajtás nem mindenkinek nyerte el a tetszését. Egyesek túlzónak tartották, de a sport több jeles személyisége védelmébe vette a produkciót, és rámutatott, hogy az F1-nek a nézők szórakoztatása érdekében ki kell próbálnia új dolgokat.

„Rengeteg híresség volt kint a versenyen, és élvezte a helyszínről az F1-et Michael Bufferrel, a zenekarokkal és mindennel együtt. Szerintem ez siker volt – vélte például Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke. – Hogy minden helyszínen beválna-e, az más kérdés. Valószínűleg nem. Át kell gondolnunk, hogy melyik országban mi működhet, és azzal fel kell dobnunk a hétvégét."

Hasonlóan látta a Red Bullt irányító Christian Horner is.

Elvégre ez Amerika, nemde? Új tulajdonosunk van, és készen kell állnunk az új ötletekre

– mondta. – Ha egy ilyen akció bevonja az amerikai közönséget, akkor miért is ne? Úgy tűnt, magáról a versenyről nem vonta el a figyelmet, a nézőket viszont felspannolta előtte."

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!